Deodorant korsten in shirts

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyOwl, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Misschien een beetje vies verhaal, maar het is ook gewoon smerig! Sinds ik ben overgestapt op een ander merk deodorant roller hebben al mijn shirts vieze harde korsten gekregen bij de oksels. Ik denk een reactie van de deodorant met zweet ofzo. Bah bah bah! En wat ik ook probeer, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit!

Herkent iemand dit probleem? Hoe krijg ik die korsten eruit??
    En welke deodorant roller heeft dit probleem niet?

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn man heeft het bij sommige oudere shirts ook. Hij gebruikt een spray. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

niet korsten wel dat het op witten shirts en bloezen soms wat geel uit kan slaan na een tijd.
    Als dat gebeurt dan gooi ik het in een emmer water met een scheutje bleek. Is het er na 5 min uit. In de wasmachine en tadaa.

Je zou kunnen kijken of weken in de biorex werkt bij gekleurde shirts.
    Of gewoon weer terug naar je oude merk deo?

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik gebruik al eeuwen deo van Sanex.
    Ben er heel heeeel heeeel tevreden mee.

Het ruikt neutraal (ruikt helemaal niet eigenlijk) en ik heb nog nooit naar zweet geroken. In m'n kleren zie je ook geen 'deo resten'.

Deze van Sanex

5. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ik had het bij nivea. Ik heb een klacht ingediend toen kreeg ik te horen dat ik beter moet schudden? ? Bij een roller? Maar heb nu ander merk geen last meer van. Dat heb ik ook als reactie terug gestuurd. Vlekken en korsten kreef ik een beetje weg met ossengal. Was mijn werkkleding dus moet er schoon uitzien dus schaamde mij echt rot.

6. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ja, Nivea inderdaad! Die heb ik dus nu. En ik schud hem altijd voor gebruik, dus daar ligt het niet aan ;) Okee, die komt er dus nooit meer in hier thuis...

Maar ik heb het ook wel, in mindere mate, gehad met andere merken. Tot nu toe nog geen merk gevonden waarbij ik totaal géén deoresten terug vond in mijn kleding. Maar volgens mij heb ik ook nog niet alle merken uitgeprobeerd. Dus ik zoek nog even verder ;) Misschien inderdaad maar eens Sanex gaan proberen, volgens mij heb ik die nog niet gehad.

En dus nog op zoek naar hét middel/idee om die korsten uit mijn kleding te krijgen :(

7. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Glansspoelmiddel voor de vaatwasser erop doen of azijn aangelengd met water. Even in laten trekken en daarna wassen.

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik gebruik DO2 of Salt of the earth. Geen gele vlekken meer en zeker geen korsten.

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Dove deo, en deoleen zijn ook fijn. Is inderdaad heel vervelend als deo vlekken of korsten geeft! Zonde ook!

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Gebruik zelf rexona de stick en nooit ergens last van

11. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier alle witte onder t-shirts van manlief keiharde gele harde plekken onder de oksels. Dan weer tijd voor nieuwe exemplaren....

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.557
    113
    Schoonmaak azijn of groene zeep werkt hier best,goed..

Deel Deze Pagina