Misschien een beetje vies verhaal, maar het is ook gewoon smerig! Sinds ik ben overgestapt op een ander merk deodorant roller hebben al mijn shirts vieze harde korsten gekregen bij de oksels. Ik denk een reactie van de deodorant met zweet ofzo. Bah bah bah! En wat ik ook probeer, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit! Herkent iemand dit probleem? Hoe krijg ik die korsten eruit?? En welke deodorant roller heeft dit probleem niet?
Mijn man heeft het bij sommige oudere shirts ook. Hij gebruikt een spray. Ik weet ook niet wat ik eraan kan doen.
niet korsten wel dat het op witten shirts en bloezen soms wat geel uit kan slaan na een tijd. Als dat gebeurt dan gooi ik het in een emmer water met een scheutje bleek. Is het er na 5 min uit. In de wasmachine en tadaa. Je zou kunnen kijken of weken in de biorex werkt bij gekleurde shirts. Of gewoon weer terug naar je oude merk deo?
Ik gebruik al eeuwen deo van Sanex. Ben er heel heeeel heeeel tevreden mee. Het ruikt neutraal (ruikt helemaal niet eigenlijk) en ik heb nog nooit naar zweet geroken. In m'n kleren zie je ook geen 'deo resten'. Deze van Sanex
Ik had het bij nivea. Ik heb een klacht ingediend toen kreeg ik te horen dat ik beter moet schudden? ? Bij een roller? Maar heb nu ander merk geen last meer van. Dat heb ik ook als reactie terug gestuurd. Vlekken en korsten kreef ik een beetje weg met ossengal. Was mijn werkkleding dus moet er schoon uitzien dus schaamde mij echt rot.
Ja, Nivea inderdaad! Die heb ik dus nu. En ik schud hem altijd voor gebruik, dus daar ligt het niet aan Okee, die komt er dus nooit meer in hier thuis... Maar ik heb het ook wel, in mindere mate, gehad met andere merken. Tot nu toe nog geen merk gevonden waarbij ik totaal géén deoresten terug vond in mijn kleding. Maar volgens mij heb ik ook nog niet alle merken uitgeprobeerd. Dus ik zoek nog even verder Misschien inderdaad maar eens Sanex gaan proberen, volgens mij heb ik die nog niet gehad. En dus nog op zoek naar hét middel/idee om die korsten uit mijn kleding te krijgen
Glansspoelmiddel voor de vaatwasser erop doen of azijn aangelengd met water. Even in laten trekken en daarna wassen.
Dove deo, en deoleen zijn ook fijn. Is inderdaad heel vervelend als deo vlekken of korsten geeft! Zonde ook!
Hier alle witte onder t-shirts van manlief keiharde gele harde plekken onder de oksels. Dan weer tijd voor nieuwe exemplaren....