Ja hij zei erbij dat je ze dan opgelost moet opdrinken en niet heel inslikken. Als je ze heel inslikt ist nie goed als ik me goed herinner.
ze zeggen zoveel tegenwoordig..ik neem het met een korrel zout hoor.. want ook parfum,alcohol en kindjes krijgen verhoogd de kans op borstkanker.. je moet gewoon leven en alles met mate.. behalve genieten natuurlijk
En??? Als je je gewoon elke dag wast heb je écht geen deo nodig hoor. Tenzij je je laat beinvloeden door de cosmetische industrie... O/T: Er gaan als sinds jaar en dag dit soort 'als je dit of dat doet (of niet doet) krijg je 'K' verhalen rond dat ik ze eerlijk gezegd maar negeer tegenwoordig...
@papaver dat is denk ik per persoon verschillend. Anders zou het niet bestaan natuurlijk! Het is zoals eerder genoemd al oud nieuws. Ik weet dat er onderzoeken naar zijn gedaan maar ik geloof het niet echt.
Met dagelijks wassen kom je inderdaad al ver. In princiepe is zweet geurloos. Wat wij ruiken is eigenlijk de reactie van het zweet met bacteriën. Ook eten we vaak vrij gekruid en gebruik van alcohol en tabak kan ook voor een geur zorgen.
Natuurlijk. Ik ruik ook liever naar de zee of een bloemenweide o.i.d. Maar ik vind een reaktie vrij overdreven op iemand die simpelweg geen deo gebruikt. En ja, Ik kan me nog heel goed de leraren herinneren die je aan het eind van de gang aan rook komen, maar ik denk wel dat die iets langer niet in bad geweest waren dan de gemddelde persoon..
Ik weet toevallig dat mijn vriend zn peetvader zich elke dag netjes doucht. Maar die beste man gebruikt ook geen deo en dat kun je regelmatig dus goed ruiken. Vooral met het warme weer, wil je niet graag bij hem in de buurt zitten . On topic; ik meen te herinneren dat er een aantal jaar geleden verteld is dat je van de Dove deo indd borstkanker zou kunnen krijgen. Ik weet niet wat ik er van geloven moet. Ik geloof best dat deo niet gezond is voor je lichaam, al die chemische rotzooi die luchtjes moet verdoezelen.. Maargoed, tegenwoordig krijgen we overal kanker van. Aardappels bijv, als je die op een bepaalde manier bakt of kookt (weet niet meer wat t precies was) dan zouden er ook kankerverwekkende stoffen vrij kunnen komen. Half Nederland eet dagelijks aardappelen, dus ja.. In bijna alles zit tegenwoordig wel iets, dus dan kun je beter alles laten. Ieder mens heeft tenslotte kankercellen in zich zitten, is gewoon een foutje in de celdeling en we kunnen morgen ook onder een bus komen. Ik ben van mening dat als je gewoon gezond eet, gezonde levenstijl en voldoende beweegt, dat je dan al het mogelijke in zekere zin hebt gedaan, om zo gezond mogelijk te blijven voor zover je dat dus zelf in de hand hebt.
Mijn moeder heeft borstkanker gerhad, en tijdens haar behandelingen kwam dit ineens de wereld in. Hebben dit toen nagevraagd aan verschillende artsen in het ziekenhuis, en elke arts incl op de mammacare, heeft aangegeven dat er geen verband is met borstkanker. Of het gezond is voor je, ander verhaal haha, maar in ieder geval zover wij weten geen relatie met borstkanker.
waar dan nooit onderzoeken naar worden gedaan is het gebruik van deo/ schoonmaakmiddelen;, (die chemische LUCHT ervan direct na het sprayen) etc en longproblemen bij babys. Ben wel nieuwsgierig wat er uit zo`n onderzoek komt, want dat is natuurlijk niet zo `gemakkelijk`te linken naar het gebruik van een product. Als ik van die spraydeo gebruik probeer ik altijd zo snel mogelijk onze badkamer uit te vluchten en ik gebruik het ook niet als de kleintjes in de buurt zijn en schoonmaakmiddelen zoals bijv om de douchecel schoon te maken of die van de oven gebruiken wij niet als onze kinderen thuis zijn (zij hebben al longschade namelijk door vroeggeboorte) maar daarover hoor ik nooit iemand anders iets zeggen.
Onskleintjw, dat doe ik idd ook, lijkt me ook niet gezond. Al tijdens de zwangerschap probeerde ik automatisch te vermijden om dat zelf in te ademen. Verder hou ik me liever bij feiten: kinderem krijgen op jonge leeftijd verkleint de kans op eierstokkanker (hie meer kinderen hoe beter) de pil vermindert deze kans ook (maar verhoogt de kans op borstkanker. Bv geven verkleint deze kans weer. Een vriendin van ons van 30 laat een dezer dagen euthanasie plegen ivm eierstokkanker wij zijn er dus best mee bezig.
Marieke, wat akelig zeg Ons Kleintje, volgens mij is wel algemeen bekend dat ovenreiniger ontzettend ongezond spul is, wordt ook afgeraden dat tijdens je zwangerschap te gebruiken. Ik heb het sowieso niet in huis. Ook als ik met chloor de wc ofzo schoonmaak zorg ik dat mijn dochtertje niet in de buurt is. En qua deo gebruik ik een roller, sowieso heb ik het idee dat je met die sprays de helft net zo goed meteen weg kan gooien want het gaat gewoon de lucht in. Wat betreft geen deo gebruiken, mijn man gebruikt het ook niet want hij vindt het onzin. Hij doucht elke dag, of 2 keer per dag als dat nodig is (in de zomer ofzo) en hij stinkt echt nooit
tandpasta? magnetron geloof ik wel dat het niet goed is, tenminste niet met je hoofd ernaast gaan staan, bijvoorbeeld als ik even moet wachten dan zet ik een stap opzij. en gsm leg ik ook altijd bij minimaal 50 cm van mijn hoofd af.
Ik geloof het allemaal niet meer.. een jaar stond er nog ergens op internet tussen het nieuws, dat je ''neus snuiten'' kankerverwekkend zou zijn Sindsdien neem ik al dit soort berichten met een heeeeeele grote korrel zout
Ik gebruik altijd nivea pure en natural daar zit minder troep in Pure & Natural Action Jasmine Roll-on - NIVEA Of rexona naturals mineral of sanex 0% Genoeg alternatieven dus. En ze werken bij mij allemaal prima