Hallo, heb een vraagje, kan je na aankoop van een fiets(uit een speciaalzaak). de fiets ook weer terug brengen?
volgensmij kan je wettelijk gezien alles binnen 7 dagen ongedaan maken tezij dit echt uitgesloten is bij de aankoop .. heb je hem op maat laten maken ofzo ..
Nou het zit zo, schoonbroertje had de fiets van mijn man te leen. deze is gister gestolen. nu stond mijn schoonbroertje voor de deur met een fiets die hij gekocht heeft maar dat vonden we niet nodig hij kon er niks aan doen hij had de fiets opslot gedaan. het is gewoon pech! dus ik heb hem gezegt dat hij gauw die fiets terug moest brengen hij heeft de bon etc. maar vroeg me af of je volledig bedrag terug krijgt als je binnen 24 uur fiets terug brengt.
ik zou niet weten waarom niet !! alles is wettelijk bepaald mag je binnen 7 dagen ontbinden ivm aankoop dus dit ook lijkt me ... geen genoegen met nee nemen !!
ja ik was benieuwd hoe dat zat.. mijn schoonbroertje is zelf terug gegaan. ik zei dat hij gewoon zijn geld terug moest halen en dat we het niet nodig vinden dat hij een nieuwe koopt. maar heb nog niet vernomen of ze de fiets terug hebben genomen. maar bedankt voor je reactie!
mij lijkt het.. dat als het een goede zaak is, met een eigenaar die een hart voor de zaak en zijn klanten heeft, dat je schoonbroertje de fiets gewoon terug kan brengen..