Depilator/depileren.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het schijnt dè nieuwe manier van ontharen te zijn. Stoppel/pukkel/pijnloos.... En ik moet zeggen, ik ben best enthousiast:)

Maar voordat ik tot aankoop overga van iets wat ik niet ken, ben ik altijd erg benieuwd of een product echt doet wat ze zeggen dat hij doet. Dus, zijn er hier mensen die al ervaring hebben met deze manier van ontharen?

Hierbij de link van de website, voor de mensen die nieuwsschierig zijn naar het product;
    Depilator.nl: Niet epileren - gegarandeerd pijnloos ontharen zonder stoppe

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb hem en het is gewoon een scheersysteem alleen dan met fijne mesjes.
    Denk dat je voor je benen beter een scheermes kan blijven gebruiken want hij is erg klein.

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

dat is toch gewoon een mini scheerapparaatje.. net als wat je hebt voor je neushaartjes?

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Klopt.
    Hij is net zo groot als een pen alleen dikker omdat er batterijen in moeten.
    Is opzich wel handig hoor alleen bovenlip doe ik toch maar harsen want het komt wel dikker terug.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het gaat mij vooral om de bikinilijn. Ik heb al van alles geprobeert, maar ik krijg bij alles van die irritante, enorm jeukende pukkeltjes..

En als het een gewoon scheersysteem is, hoe kan het dan dat je geen stoppels krijgt? Ik heb hier en daar wel een resentie kunnen vinden en daarin kwam ook naar voren dat je inderdaad geen stoppels/pukkels krijgt als je hem gebruikt....

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik had dit probleem ook. Heb ook al van alles geprobeerd. Verschillende soorten scheerschuim, mesjes etc.
    Nu was ik laatst op een lady's night party en daar hadden ze een creme die gebruikt kan worden als after shave of als scheerschuim.
    Ik heb 'm gebruikt als after shave en heb daarna geen last eer gehad van pukkeltjes.
    Voor mij was dit dus de oplossing.
    Helemaal nu de zomer er aan komt en ik soms een paar dagen achter elkaar ga zwemmen. Geen gezicht al die rode pukkeltjes...

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Pukkels krijg je er niet van maar kan je eigenlijk niet vertellen hoe het werkt op de bikinilijn.
    Wacht ik ga even proberen.

Oke geprobeerd.

De eerste dag van het scheren van je bikinilijn is het mooi glad.
    Alleen dag 2 heb je al hele lichte stoppels, dat hou je met dit ding ook.

Je had op de margriet wintelfair moeten zijn daar staan ze ook met dat ding.
    Makkelijk meenemen ;)

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Was eigenlijk ook wel ebthousiast maar nu ik lees dat het gewoon een scheerapparaatje is, ben ik dat heel wat minder. Dus je haalt de haartjes er niet met wortel en al uit?

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hihi, bedankt Kimmeding, voor het live proberen:D

Maar als ik het goed begrijp, krijg je dus inderdaad wel stoppels. Nu vind ik dat dus niet zo erg, maarrrrrrrrr dòòr die stoppels krijg je dus die irritante bultjes/pukkeltjes, toch????

Dus zou je dan morgen nog even door willen geven of je daar last van hebt gekregen of juist niet:D Of heb je überhaubt nooit last van bultjes na het scheren van je bikinilijn?

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nee, dat staat al op de site te lezen;) Anders zou het ook niet pijnloos zijn..

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Op de huishoudbeurs stonden er ook verschillende stands met die dingen. Ze deden het zelfs voor de wenkbrauwen gebruiken liet ook iedereen gewoon doen snap ik echt niet. krijg je alleen maar snuggere haren voor terug.
    Want het is gewoon een scheerapparaatje

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    nee het is geen epileerding.
    Al zeiden ze dat wel op de beurs trouwens, pijnloos epileren....tuurlijk joh.

Ik ben niet zo bultgevoelig hahahaha.
    Maar krijg je dat niet door irritatie en ingroeiende haartjes?
    Irritatie geeft het niet het scheerd tot op de huid weg zeg maar.
    Het is alleen voor je huid niet zo dat het beschadigd door een scherp voorwerp.

Weet je wat ik me nou altijd al eens heb afgevraagt....
    Hoe die meiden in amerika toch hun bikinilijn altijd zo mooi glad krijgen?
    Krijg ik alleen als ik tegen de haartjes in scheer maar dat werkt daar niet.

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nou Kimmeding, ik denk dat die meiden in Amerika gewoon zo stoer zijn om het gebied daar beneden te laten harsen:$:$ Schijnt dat je daarmee de minste kans op irritatie hebt, maar jeetje......harsen dààr, iieekksss:D

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    oei auw nee bedankt ook niet aan mij besteed.

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    tjah, natuurlijk is ontharen met wortel en al nooit pijnloos dat is onmogelijk. dus blijft er niks anders dan scheren over. en van scheren krijg je stoppels ( en of irritatie ). al kunnen ze het nog zo mooi verkopen. zo simpel liggen de feiten nu eenmaal.

16. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Daar zeg je zo wat...Irritatie treed altijd al vrij snel op, dus wss dan toch ingroeiende haartjes en irritatie. Dus als die depilator de haartjes tot net òp de huid wegscheert, kunnen die haartjes niet ingroeien en heb je geen irritatie....Zal het zoiets werken?

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Weet je wat ik niet snap aan het harsen dáár....je moet het eerst een beetje laten groeien voordat het geharst kan worden...dus ok als het net gedaan is, is het super maar dan moet je het dus laten groeien tot het weer lang genoeg is om te laten harsen....ziet er dan op een gegeven moment ook niet meer uit???
    Of ben ik nou zo stom?
    Lijkt me trouwens een suuuuuper pijnlijk...zou het best willen maar ben gewoon een mietje die het daar niet durft...armen en benen laat ik weer wel harsen voor de zomer...daarna bijhouden door te scheren...

x

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Benen harsen doe ik wel, lang niet zo pijnlijk als epileren maar daar beneden? Ieks.....nee bedankt! Hou het wel bij het scheermesje.

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Dat zou een hele goede uitleg zijn.

Deel Deze Pagina