ja hoor, gister flink door mijn rug gegaan. denk, ik maak even iets makkelijks te eten vandaag. een witlofschotel, even voorbereiden en dan makkelijk in de oven. sta ik daar net de witlof te snijden, helemaal bruin van binnen. dat kan ik dus wel vergeten.:x maar nu?? ik kan niet naar de winkel, mijn oudste word tussen half 5 en 5 uur thuis gebracht, auto is kapot. en heb geen trek om met mijn zere rug bij het aanrecht te staan om een gewone hap te maken. mijn trek is al over, maar de rest van t gezin moet toch ook eten... bah baal als een stekker. als ik wacht tot mijn man thuis is, dat is pas tegen half 6, kan ik hem ook niet meer naar de winkel sturen, dan eten we veel te laat. en die kleine is nu al supervervelend en moe. vandaag maar een broodje ei en stukjes appel en meloen na?? denk niet dat ze daar zo happy mee zullen zijn
heb je geen blik soep in huis.... of bv viissticks in de diepvries? of rijst met een blikje ragout en erwtjes ofzo...... ik heb altijd wel een pot groente in huis en iets in de diepvries
Nou tegen overmacht kun je toch niks doen, dan maar een dagje simpel eten hoor zou ik denken Niet te druk om maken en beterschap met je rug!
zal toch maar een gewone prak maken, zien we wel hoe het gaat met mijn rug. man je voelt je ook meteen gehandicapt als je niet gewoon kan doen en laten wat je anders doet. keb medelijden met mezelf
plurkie, ik was eigenlijk net bezig om een beetje door de voorraad heen te komen, en dan een nieuw voorraadje inslaan, voordat er dingen over datum zijn. en je raad het al, de voorraad is dus zo goed als op, goeie timing dus. en Lynnes, het hele weekend was al een beetje makkelijke hap, wou eigenlijk es weer goed groente eten.. nou had er totaal geen zin in, maar zal de rode bieten slachten. en aardappelpuree voor door de ovenschotel was toch al bijna klaar. maar die vlees bakken, moet je zo lang bij staan..... bleeeeeeh ik hou van koken... (dwz als ik me goed voel)
Bel je toch even een chinees ofzo? Een dag makkelijk eten moet geen probleem zijn toch. Genoeg mensen die bezorgen
chinees dus net gister gehad, en zaterdag frietjes. ik heb het maar zo bedacht, dat we maar ietsje later eten dan. en dat ik het vast aan zet en als mijn man thuis is, dat hij het vlees maar even bakt. maar had net zo'n zin in witlof, maar ik haal nu echt geen witlof meer bij de Lidl hoor, dit is de zoveelste keer dat ik het daar haal en het bruin is van binnen, kan toch ook moeilijk met die aan mootjes gehakte dingen terug gaan naar de winkel? ze liggen nu al in de groene kliko. meer mensen die dit hebben met Lidl groenten? met andere groentes heb ik geen last trouwens.
Je kan tegenwoordig ook maaltijden laten bezorgen, je heb niet alleen maar vette troep die je kan laten bezorgen maar van alles.. Ik bestel meestal via www.thuisbezorgd.nl
Een broodje met ei met appel en meloen is toch prima? Er zit in elk geval veel vitaminen in en volgens mij ook alles wat je nodig hebt ( koolhydraten, eiwitten en fruit)