Ik baal echt... ik had vroeger belachelijk zware menstruaties.. sinds ik allerlei soorten pillen heb geprobeerd was het iets minder hevig. (ik was dus niet aan de pil, maar leek gewoon al minder geworden) Nu ben ik weer ongesteld geworden, en HOE! pfffffff.... zo'n pijn! zo beroerd, zo veel!! ik was het even vergeten! Hopelijk is de volgende menstruatie minder? en gaat het gewoon weer naar het wat dragelijker niveau van de afgelopen 2 jaar... Hormoon-spul kan allemaal niet bij mij.. van pil tot nuvaring, en ook minipil, ik heb alles geprobeerd behalve spiraaltje.. (en ook wel eens driekwart jaar 'volgehouden'...) Dus wat nu??
Ik zou nog even afwachten... Mijn eerste menstruaties na beide bevallingen waren ook zo verschrikkelijk. Ik ben nu weer zo'n 6 keer ongesteld geweest, en het lijkt elke menstruatie weer iets minder heftig te worden.
eerste menstruatie na de bevalling was behoorlijk heftig bij mij. Kon et de eerste dag/2 dagen nauwelijks bijbenen. Maar cyclussen daarna werd het wel steeds weer minder. Trouwens, ik was heel erg tevreden over mijn sipraaltje! Zal dit na deze bevalling ook weer laten plaatsen. Menstruatie was bij mij niet geheel over, maar echt heeeeeel veel minder!
Hier hetzelfde. Ook na mijn bevallingen waren de eerste ongies erg heftig. Daarna werd het steeds minder, tot aan het normale niveau
De eerste ongie na je bevalling is vaak heftig. Het is voor mij nu bijna een jaar geleden en het is nog heftig altijd heftige ongies gehad. maar voor deze zwangerschap van een jaar geleden leek het een paar jaar wat rustiger te zijn maar het leed is terug. Zal de volgende paar ongies afwachten word het niet minder zo als in mijn geval even een verwijzing vragen naar de gyn. Dat ga ik naamlijk doen. wil van die ongie ellende af. Hoop dat ze daar wat voor me kunnen doen. De pil mag ik niet inverband dat er tromboze in de fam voor komt.
Ik heb nu as we speak de eerste menstruatie na de bevalling (2 maanden geleden) en OMG HELP!! Echt de sluizen zijn open, ik kan het niet bijbenen en ben ondertussen al 2x doorgelekt op nieuw matras :x! Tijdens de bevalling had ik enorm veel bloed verloren en moest daarna aan de ijzersupplementen, nou jezus christ misschien moet ik het maar eens weer doen want DAMN wat is dit naar zeg!! Hoelang duurt deze ellende nog ongeveer??
Ik heb nu ook mn eerste ongi na de bevalling en die duurt al bijna 3 weken!!! Mn pilstrip is bijna leeg en dan komt de stopweek.... dus ik zal denk ik bijna 4 weken ongi zijn!! OMG ik was even vergeten hoe het ook al weer was... Meiden sterkte!!
ook hier hetzelfde verhaal... na 8 weken ben ik 2 dagen geleden ongesteld geworden...... jeeeeh wat heb ik mijn verstand staan te verkijken. ben het nog nooit zoooo erg geweest! continu bleef het eruit stromen. ik kon het echt niet bij benen!! maar heb het idee dat het nu wat minder aan het worden is, en hoop zo dat dit eenmalig was pfff... vermoeiend. ben blij dat het nog in mijn verlof was... wat een gedoe zeg als ik aan het werk zou zijn geweest!!