'Duckbill-ventiel' Avent Isis Uno Elektrische borstkolf

Discussion in 'Borstvoeding' started by tjalot, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tjalot

tjalot Lid

Nov 28, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik heb een borstkolf gekocht van avent, en de onderdelen zorgvuldig afgewassen en uitgekookt.. Nu kom ik tot de conclusie dat het zogenaamde Duckbill-ventiel dat tussen het motortje en de plasticafkolftuit aan de onderkant precies op de naad open is. Omdat ik eigenlijk niet heb gekeken of dit ook zo was voor het afwassen/uitkoken, weet ik nu niet of dit zo hoort...

Ik kan het helaas ook nergens op het internet vinden... Mijn vraag is nu: Welke mama's zijn bekend met dit systeem en kunnen even kijken bij hun eigen ventiel of dit zo hoort of niet? Ik vind het namelijk zonde om een nieuwe te kopen als het gewoon zo hoort :p

Het gaat om dit ventiel: Duckbill-ventiel artikelnummer SCF160/06 op de philipssite, dit is de link: Philips Online Shop Nederland - Borstvoeding - ISIS wit ventiel voor borstkolf - SCF160/06 (sorry als ik geen links mag plaatsen) Ik heb ook een foto van het ventiel bij dit bericht geplaatst (als dit goed is gelukt, ben niet zo handig op forums)..

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, alvast bedankt!!

Groetjes!!

Attached Files:

2. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je bedoelt dat de onderkant open is als je erop drukt zeg maar?
    Dat hoort zo!

3. tjalot

tjalot Lid

Nov 28, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat puntige gedeelte kan ik idd als het ware open 'drukken' als ik erin knijp...
    Owww nou super bedankt!!! Dat scheelt weer een nieuw ventiel... Heb ik gelijk nog een vraagje :p

Hoop dat je me daar ook bij kan helpen ;) Ik heb ook nog van die 'sterventielen' gekregen.. Schijnen van de wat oudere versie te zijn ofzo... Maar die sluiten het gat juist helemaal af als ik deze op de plaats van het ventiel zet (dus in de afkolfschacht)... Klopt dit ook?? Het ziet eruit als een soort rond dopje met aan een kant een stervormpje...

Nou iig heel erg bedankt voor je antwoord :D

Share This Page