Helemaal mee eens. Vooral het advies om een familie lid te laten bellen. Je zegt zelf al dat je het moeilijk vind om je te uiten, je gevoel te bewoorden hierdoor is het voor een huisarts heel moeilijk om te zien hoe ernstig het is. Ik heb een postnatale depressie gehad en had binnen 2 weken een intake dit is een jaar geleden.
Ja zoals jullie het brengen had ik het nog niet echt bekeken. Het was zelf het idee van de telefoniste van ggz breeburg om Voor nu een opzichzelfstaande ( weet even niet hoe je dat netjes noemt te zoeken) waar ik nu heen ga werkt samen met gz. En word ook gedeeltelijk vergoed. Valt niet onder alternatief . Wel pastoraal.. Maar dat vind ik niet erg.op het moment voel ik me nog steeds slecht maar merk wel dat het nodig is om stukjes te verwerken. Blijkbaar moet het van diep komen. Ik begin wel meer te relativeren. Maar inderdaad ik heb daar wel hulp bij nodig.mijn kids gaan het emdr traject in via jeugdzorg. Wist niet eens dat dat kon bij kinderen. Maar ik pak het met beide handen aan. Wel heb ik besloten mijn acount op te zeggen op zp. Ik merk dat ik de laatste tijd erg makkelijk topics open en zo ben ik eigenlijk helemaal niet. Ben nooit iemand geweest die om elk wikkewasje een topic opent en de laatate tijd wel. Voel me er niet prettig bij. Misschien kom ik nog wel terug maar dan weer als mezelf