Ha Ladies, sinds ik 2 jaar geleden ben overgeschakeld op een grotere (moderne) mobiele telefoon, heb ik last van mijn polsen. Eerst dacht ik dat het gewicht was, dus nog overgestapt van een zware naar een lichte telefoon, maar helaas zijn de klachten niet weggegaan. ik heb zoveel last, dat ik injecties krijg met corticosteroïden, en dat er nu zelfs gesproken wordt over een operatie, omdat je niet eindeloos steroïden kan blijven injecteren. Ik gebruik mijn telefoon echt niet zo vaak, maar wil wel graag wat foto's van mijn kind maken en af en toe een appje kunnen beantwoorden... mijn oude telefoon waarbij ik geen last had, was 13,1 x 6,5 x 0,8 cm (120 gram, HTC one S) Hierbij ervaar ik geen klachten, maar dit is een verouderd model en kan ik niet veel mee doen en de camera valt tegen. ik heb nu een Nexus5x en die is 14,7 x 7,3 x 0,8 cm. (ook 120 gram) Hebben jullie toevallig een kleinere telefoon die goed bevalt? Het liefst Android maar mag evt ook iOS zijn.
Ik heb een Sony Xperia Z3 compact, 12,7x6,5x0,86 cm. 129 gram. Ik vind hem prima, maar gebuik hem mn voor appen en snel dingetjes opzoeken. er zit een prima 20MP camera op. Ik ben er blij mee, wil niet zo'n groot bakbeest. Er is ook een nieuwere, de Z5 compact.
Deze heb ik ook fijn toestel, ongeveer jaar geleden op de markt gekomen. De 6 in het huidje van de 5.
Ik heb een Samsung s4 mini en die is best klein: 124,6 x 61,3 x 8,9 mm 107 gram Camera 8 megapixels dus dat zal misschien tegenvallen.