ik ben 37 wk en 3 dagen zwanger en ik ben zo moe, wie van jullie heeft dit ook. Opzich kan ik goed slapen moet wel vaak opstaan om te plassen maar kom niet echt slaap tekort, maar als ik even op de bank lig kan ik gelijk in slaap vallen. Ben heel suf en heb niet zoveel zin om iets te doen. Ik slik naast mijn eten ook vitaminepillen. Is dit bij iemand herkenbaar???
Rust rust rust en rust.... Geef maar toe aan die dichtvallende ogen en ga lekker liggen als je daar zin in hebt. Je bent als het goed is al met verlof, dus je hebt alle tijd om uit te rusten. En je lichaam geeft heel duidelijk aan dat je dat nodig hebt, dus gewoon aan toegeven!
Had ik dat maar.... Zucht. Ik slaap juist nu heel weinig en als ik een dutje probeer te doen lig ik na 2 uur nog wakker. Mij lukt het gewoon niet dus ik zou zeggen geef je eraan toe en rust goed uit voor de bevalling. Je hebt je energie straks hard genoeg nodig!!
Ik heb het ook. Ik ben soms bekaf en kan dan ook maar weinig meer doen in het huishouden. Even de vaatwasser uitruimen en ik kan wel weer slapen. Gelukkig kan ik wel even gaan liggen als de oudste naar school is. Dus lekker aan toegeven en gaan slapen of relaxen.
Ja precies ik heb het ook afwassen eten koken en stofzuigen en ik ben kapot, dan moet ik echt even gaan zitten. Heb laatst 1 dag de badkamer en 1 dag de keuken schoongemaakt en had gelijk de hele avond harde buiken en rugpijn. Gelukkig kan ik ook even liggen als me dochter naar school is, maar ik ben dit echt niet gewend, en hoop dat ik wel een energie boost krijg als de baby er eenmaal is en je misschien nachten op bent.