hallo dames, Mijn vriend en ik gaan volgende week zondag naar een concert in de heineken music hal. weet iemand toevallig waar we het beste kan parkeren en hoe duur het is. wij wonen namelijk aan de andere kant van het land en zijn totaal niet bekent in amsterdam. alvast bedankt
Lekker makkelijk doen. In de garage bij de HMH parkeren. Kost wel wat ( 10,-? Kun je wel op de site vinden), maar dan sta je in elk geval dichtbij.
ik wist niet dat hun ook een parkeer garage hebben. maar 10 euro vindt ik opzich nog wel meevallen. maar is het daar niet druk dan. want het concert is helemaal uitverkocht.
Park and Ride Amsterdam Maar die is meer voor schiphol enz. P+R Parkeren Amsterdam Transferium Die kan ook
Er zijn zat parkeergarage rond de HMH, ligt er ook aan hoelang je blijft of je het dan te duur vind. En anders parkeren in Duivendrecht of Diemen zuid (gratis) , en de metro pakken.
@within: ik zal daar straks is even kijken. dat wordt wel uitzoeken haha. wij nemen nooit bus trein of wat dan ook. @onje: idd er is veel parkeer gelegenheden dat weet ik. maar waar is het handigste. maar we weten ook niet hoe laat het afgelopen is we gaan er van uit dat het 12 uur- half 1 wordt. en rijden er dan nog wel bussen, metro's of treinen.
Die zal denk ik niet vol zijn, want de capaciteit is berekend op uitverkochte concerten. Sowieso moet je er ruim op tijd zijn, want het staat anders vast, om daar te komen.
Och er zijn er zoveel rond het hele plein via alle garages kan je de HMH binnen 5 minuten lopend bereiken.. Als je flink optijd bent is het parkeerterrein achter de HMH ook open en wordt je er heen gestuurd door de parkeerwachters/verkeersregelaar.
Houd er rekening mee dat er naast de HMH, ook het Ziggo Dome en de Arena een evenement kan hebben. Als je vroeg heen gaat, zal ik de auto idd gewoon in garage HMH zetten of in die van de Villa Arena. De garages bieden zeker geen plek voor alle auto's. Op de weg ernaar toe, wordt je ook wel naar bedrijventereinen geleid die dan opengesteld zijn. OV kan erg druk zijn als je naar huis gaat.
Je kan gewoon bij de HMH zelf parkeren, parkeergarages genoeg! Zelfs als er meerdere evenementen zijn is er genoeg plek. Je kunt bij de servicebalie van de HMH een uitrijkaart kopen tegen gereduceerd tarief ( als ik het goed heb onthouden) kijk anders voor de zekerheid even op de site van de HMH. Welk concert ga je? Veel plezier!