Kleding van leer

Discussion in 'De lounge' started by Mythique, Feb 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
  2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Voor suède heb je zo'n borsteltje, die gebruikte ik altijd. Insprayen met robijn fresh en laten luchten. Een keer in de zoveel tijd laten stomen. ( overigs had ik alleen maar colberts, jassen, rokken )

3. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Hmmm, misschien maar investeren in een shirtje met mouwen voor eronder, draag nu altijd spaghettibandjes maar met zo'n jurk is dat toch wel fijn tegen zweten. Ik twijfel nog, hij is niet echt goedkoop en dus niet praktisch... wel prachtig!

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hmm, een jurk van suede lijkt me ook wel een uitdaging ja. Ik heb een rokje van glad leer, die veeg je gewoon schoon. Idd af en toe insprayen en verder niet.
    Maar een jurkje zou ik denk ik niet aandurven zelf. Hij is wel erg mooi inderdaad!

5. Treez

Treez Niet meer actief

Ik vind het jurkje erg mooi!

Suède kun je toch gewoon schoonborstelen? Ik heb wel leren kleding, maar ik heb dat nog nooit laten stomen. Ik laat ze even luchten en klaar. Het zijn vooral blazers en dan draag ik er natuurlijk ook wat onder.

Hier nog wat schoonmaaktips http://was-tips.nl/suede-schoonmaken-tips/

6. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Ik heb 'm toch gekocht, afgeprijsd hè :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik vind hem echt heel leuk! Alleen ook ik zou niet weten hoe je hem schoon moet houden: wat je zegt, een shirtje eronder, misschien de oksels schoonmaken met een vochtig doekje, luchten en af en toe stomen?

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Prachtig jurkje!
    Geen tips mbt schoonmaken etc...

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Dat wordt vanmiddag een bezoekje aan de Promiss. Waarom klik ik dan ook op dat linkje?

Mythique likes this.
  10. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Ik was mijn leren colberts en jasjes gewoon. In een hoes/zak en dan met een beetje babyshampoo. Nog nooit problemen gehad. Maar snap wel dat mensen het niet durven hoor.

Share This Page