Goedemorgen dames Mijn vriend en ik hebben hier regelmatig een discussiepunt over dus ben benieuwd wat jullie ongeveer kwijt zijn. Ik zal de spits afbijten .. Wij 2 personen 2 honden en 2 katten geven gemiddeld rond de 400 euro uit en daar doe ik dus alles van ( inclusief shampoo's en dat soort dingen. Ik koop over het algemeen het meest in bij de lidl en vul het aan met de jumbo of wat op mijn pad komt. De digros ( dirk van den broek ) heeft vaak aardige aanbiedingen dus daar ben ik ook nog weleens te vinden .. Ben benieuwd naar jullie ervaringen groetjes
Ik hoop iedere maand weer op een euro of 400 maar we gaan er vaak overheen. Ik denk dat ik incl. luiers, shampoo's etc. wel rond de 600 euro kwijt ben. Zit dan wel een keertje een lunch tussen ofzo in een indoorspeeltuin. Dat soort dingen. We zijn met 4 personen en 1 poesje en een konijn. Ik koop ook overigens alle aanbiedingen, ES etc. en toch vind ik het heel moeilijk in ons budget te blijven, ik wil graag gezond etene en toch kost dat veel geld vind ik. We eten niet heel veel, maar ML heeft wel veel nachtdiensten waardoor er toch meer eten nodig is.
Hier ook zo rond de 250-280 (inclusief rookwaar voor mij en mijn vriend) voor een gezin met 3 kinderen. Doe per week de boodschappen, in het weekeind de aanbiedingen bekijken en een weekmenu opstellen en dan maandag de boodschappen doen.
ik denk op dit moment circa 350/400. (exclusief uiteten, verzorgingsspullen enz)met 2 personen. Straks als de kleine er is zijn we denk ik wel meer kwijt.
Puur alleen aan eten/drinken/luiers/wasmiddel etc: ongeveer 400 per maand. Daar komen benzine, uitjes, een lunch buiten de deur etc. dan nog bij. Ik pin elke vrijdag 150 euro, en dat is een week later ook echt op. Soms moet ik nog bijpinnen. Dit is voor 2 volwassenen en 1 kind.
ik heb geen flauw idee eigenlijk!! ik let er nooit zo op! alleen als we op het einde van de maand ineens wat krapjes zitten hebben we zoiets van huh? waar is het gebleven... dat was deze maand het geval. wel een trampoline ed gekocht dus dat kan het goed geweest zijn. ik ga vanaf vandaag alle bonnetjes eens bijhouden. en in excel zetten zodat ik straks kan zien wat ik waar heb opgemaakt! ik doe mijn boodschappen trouwens alleen maar bij de plus! (ik werk daar) ik hoorde nou van mijn collega dat dit een hele dure winkel is en dat zij altijd bij Dirk gaat.... dus dat gaan we ook maar eens proberen nu moet ik zeggen dat wij best ruim leven, en iedere maand 150 euro appart zetten voor de kids...
Het verschilt een beetje -afhankelijk van of ik de (vlees/wasmiddel/etc) voorraad heb aangevuld of niet-, maar hier zijn we elke maand zo tussen de 300 en 450 euro kwijt. Voor een gezin van 3 en een teckel
Tussen de 320 en de 350 euro per maand. We zijn met 4 mensen. Als mijn man langer weg is kunnen we het voor 200 euro doen, ha ha
jeetje hoe doen jullie dat? wij zijn ook met zijn 5en roken niet en hebben er maar 1 in de luiers. Toch komen wij elke week wel op 100,- aan boodschappen dus per maand wel 4 a 500,-
Jeetje heej, wat een lage bedragen zie ik hier voorbij komen.. Wat knap. Wij zijn wekelijks rond de 100,- aan boodschappen kwijt. Inmiddels zijn we van ons geloof af gestapt en doen we sinds 3 weken geen boodschappen bij de ah meer maar bij de deen en ik moet zeggen.. we besparen wel een euro of 30 bij de wekelijse boodschappen. Nu moet ik wel zeggen.. wij zijn erg van de a merken. Coca cola, calve pindakaas, venz hagelslag, pampers noem maar op.
Vind het echt knap dat sommigen van jullie het met 200/250 kunnen doen. Ik begrijp soms laat de situatie niet anders toe . Ik heb nu besloten om elke maand 400 euro eraf te pinnen en te gebruiken voor de boodshappen. Oh ja mijn vriend rookt daarnaast ook nog rond de 120 euro dus dat komt er nog bovenop. En inderdaad uitjes en dat soort dingen maar dat staat bij mij onder de uitgave overige anders kom ik op zo'n hoog bedrag uit haha.
ik dnek minstens 400...gezin bestaat uit 3 +hond(+1x per week stiefzoon) ik koop vaak aanbiedingen, dus soms is het dat we ook in 1 week maar 50 euro hebben uitgegeven...maar ik ga gewoon uti van 100 ..dan kan het mee vallen... diesel/benzine zit er niet bij lidl/aldi+c1000/ah is waar ik boodschappen doe...kook altjd vers en ben wel gehecht aan bepaalde a-merken, zoals wasmiddel, koffie en dat soort dingen
wij ook rond de 500 euro per maand, inc rookwaar. shampoo en dergelijke is apart. Nu koop ik wel veel verse groenten en fruit, eten wat we lekker vinden, koop wel veel aanbiedingen, maar maak er dan gelijk een voorraadje van.