depressie?

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door tkonzijntje, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tkonzijntje

1 feb 2007
    27
    0
    0
    belgië
    Ik heb eerder ook al een berichtje achtergelaten

maar nu vraag ik me af of ik in een depressie ben aan het sukkelen door mijn miskraam

ik blijf echt intens verdrietig, voel me leeg ,...
    ik geraak er precies ni uit...
    ik kan niet vooruit

Ik moet mijn stage (psychiatrische verpleegkunde) doen maar voel eigenlijk van mezelf dat ik effe tijd nodig heb voor alles...
    als je gaat werken kan je effe thuis blijven maar ik moet altijd maar vooruit ( ik studeer heb al een dochter van 2 , heb een stiefdochter van 4, een huishouden ik kan het precies ni meer) omdat anders alle stage-uren moeten ingehaald worden en heb daar geen zin in :cry:
    momenteel doe ik mijn stage maar gewoon maar ja met een masker op en een glimlach naar iedereen maar vanbinnen voel ik me allesbehalve gelukkig

sorry voor men gezaag

groetjes

Ik wou dat ik morgen kon opstaan en me eens gelukkig voelen zonder al die druk achter mij

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

tkonzijntje, ik herken je gevoel wel, ik heb 30 maart een miskraam gehad. Ik heb vanaf dag 1 een masker opgezet, maar nu kom ik mezelf tegen :(
    Ik snap dat het tijdens een stage niet makkelijk is om je ziek te melden, maar denk aan jezelf en probeer de tijd te nemen om je verdriet een plekje te kunnen geven...dikke knuf!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien een goed idee om met je stagebegeleider te bespreken hoe je je voelt en samen naar een oplossing te zoeken? Er is vast meer mogelijk dan je denkt!

4. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam