Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucky14, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky14

Lucky14 Lid

22 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

al ruim 7 maanden werd me ongi elke maand 1 dag eerder opzich geen ramp
    Deze maand 2 dagen later en duurde 3 dgn en 1 dag niks en 1 dag bruine afscheiding dat was het.

Volgens de berekening hieronder
    Ben uitgegaan van 27 dgn

Eerste dag van je laatste menstruatie 14 augustus
    Een beetje vruchtbaar 24 augustus
    Vruchtbaar 25 augustus
    Erg vruchtbaar 26 augustus
    Eisprong 27 augustus
    innesteldag 1 september

We hebben dus ook geklust die dagen en zelfs ervoor

Heb al ruim week steken onderin me buik rechts en links wat straalt naar me lies
    Met bukken voelt je het goed en met zitten
    In slaap komen gaat moeizaam
    Hoofdpijn
    Misselijk na het eten
    af en toe duizelig
    Na het drinken (boeren)
    En toiletgang gaat goed, wel veel gas zeg maar en rommelig in me maag
    Krijg puisten naja niet heel veel maar toch

Is dit al voortekenen na je eisprong of?????????

2. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Kan het niet gewoon een naderende eisprong zijn ?
    Ik zit zelf momenteel op het wachtbankje, en had 4 dagen naar mijn eisprong ook al heel wat symptonen. Maar hier lees je vaak dat, dat helaas nog niet kan zo vroeg. Ik hoop toch voor je dat er daar binnen heel wat aan de gang is haha.

3. Lucky14

Lucky14 Lid

22 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL

Op die dagen dat we dus druk aan de klus waren zeg maar had ik ook al veel steken onderin me buik (druk) (dus vanuit de berekening kan het kloppen met de klachtten en eisprong
    En hoofdpijn alleen na die tijd is het erger geworden

met al die andere klachtten erbij

vandaar de vraag

4. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hoi Lucky Ik vind dit wel heel leuk want ik heb ongeveer dezelfde symptonen ook na de 4de dag al...
    Ik heb sinds de 4de dag
    -last van brandend maagzuur
    -Pijnlijke en (de eerste paar dagen ook brandende) borsten
    - gespannen stevigere borsten
    -Hoe dichter ik bij de NOD kom hoe misselijker ik wordt, bijv met autorijden (behalve als ik zelf rijd)
    -Daarnaast ook last van lichte duizeligeid
    - Moeilijk slapen en vaker wakker tussendoor
    - Ook veel boeren net of zit er lucht in de weg (Maar dit ook zonder te hebben gedronken)
    - Rommelende darmen
    - de eerste dagen ook last van steken in mijn onderrug nu niet meer
    - Nog wel last van mijn onderbuik af en toe voelt het net of zit er een spier die aangetrokken wordt en weer losgelaten ( weet niet hoe ik het beter moet uitleggen)

Dit allemaal in een week tot anderhalve week. Ik heb normaal nooit last van bovengenomede klachten in mijn cyclus. Maar soms denk ik misschien wil ik het wel te graag. Aan de andere kant denk ik dat je dit niet allemaal inbeeld.

Maargoed ik weet het vrijdag dan is mijn NOD, meegerekend dat ik ook al een jaar elke maand een dag eerder ongi wordt :p.

5. Lucky14

Lucky14 Lid

22 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is pas rond de 10e
    dus moet nog effe wachtten maar klachtten worden erger

erg vreemd maar ja ben blij dat er nog iemand is met hetzelfde klachten
    Hoop en duim voor je

laat je weten hoe t afgellopen is?

6. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik duim ook voor jou! Laat jij het oook weten hoe het afloopt.. Ik ben wel benieuwd voor je!

Ik moet er bij zeggen dat ik gister een test heb gedaan negatief maar dat was zondag en vrijdag heb ik pas mijn NOD dus 5 dagen is misschien wat te vroeg om te testen..:p Maar ik wou het zo graag weten..

7. Kiss

Kiss Lid

16 aug 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die hetzelfde heeft!!!
    Ik dacht dat ik 15 of 16 aug (zondags of maandags dus). mijn eisprong heb gehad en toen heb ik vanaf donderdag flinke buikpijn en en onderrugpijn gehad.
    Nu weet ik niet wanneer mijn NOD zal zijn, omdat dit pas de eerste ronde voor mij is.....
    Maar voel me nog steeds erg beroerd.
    Een hele rare vraag maar hebben jullie toevallig ook last van haaruitval??? Merk dat ik steeds erg veel haren aan mijn borstel blijven hangen!
    Heb me in ieder geval voorgenomen dat ik as zaterdag ga testen mocht de ongi er nog niet zijn (waar ik stiekem toch wel vanuit ga). Dan zit ik sowieso op dag 33 vanaf mijn laatste ongi (2 aug.)
    Succes allemaal :)

8. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Idd ik heb ook haaruitval!! ik dacht eigenlijk dat het van mijn shampoo kwam ik gebruik nu bijna een jaar head and shoulders maar das best agressief maar nooit last van gehad, tot nu dus. Dus ben al op een anders shampootje overgestapt..Helpt nog niet echt maargoed :)

9. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Dit is ook mijn eerste ronde maar je kan het wel uitrekenen als je altijd dezelfde dag ongesteld wordt toch? Ik wordt elke maand een dag eerder.. maar duurt wel gewoon 28 dgn.

10. Kiss

Kiss Lid

16 aug 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm hoe zou het dan komen die haaruitval?? Wat vreemd he. Nu de winter eraan komt, zou je zeggen dat je juist meer haar kweekt :)
    Ik ben nu dus ook pas 1,5 maand gestopt met de pil....
    Dus weet niet hoelang mijn cyclus is nadat ik ben gestopt.

11. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Oke dat begrijp ik dat zou ik ook neit weten als je net bent gestopt.. Ik ben gestopt vanaf januari 2010 met de pil om alvast te ontpillen, maar wel met rubber, omdat we toen nog niet wouden beginnen. Nu in augustus hebben we besloten om te beginnen. Dus zodoende heb ik een goed zicht op de cyclus. Maar hoe we aan het haaruitval komen geen idee, ik denk misschine toch van de shampoo:p ik weet het echt niet..

Deel Deze Pagina