Zwanger of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sassie87, Mar 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassie87

Sassie87 Actief lid

Mar 29, 2011
    128
    2
    18
    Female
    NULL
    Hallo,

Ik heb al een tijdje op internet zitten kijken met mijn symptomen. ik word hier onzeker van. Dus besloot ik mij maar te registreren en hier de vraag te stellen.

Ik heb al een tijdje last van een opgeblazen gevoel dit bleken de darmen te zijn. kreeg er movicolon van. alleen ging de buik er niet van weg.

Na een tijdje kwamen deze symptonen:
    - zere borsten (beetje steken in de tepels later ook af en toe in de borsten)
    - misselijk, smorgens soms ook overdag, in de auto en soms als ik iets ruik.
    - naar gevoel grotere borsten. maar ook donkerder. en gevoel ook meer van die pukkeltjes er op. ook op een borst een duidelijke blauwe ader.
    - borrelende buik
    - moe
    - lichte hoofdpijn
    - menstratie. de laatste menstruatie is niet echt een menstruatie geweest wat drupjes bloed en soms een beetje bloed. bij afvegen was het meer roze dan bloed en aan het eind bruin. dus was nauwlijks ongesteld. ik was afgelopen 18 februari goed ongesteld wel mindere dagen dan normaal. afgelopen 18 maart was ik dus haast niet.
    - kribbig.
    - last van de onderbuik een zeurende pijn en last van de rug
    - jeuk.

Dit zijn wat verschijnselen. zouden jullie mij kunnen vertellen of ik misschien zwanger ben of niet. ik heb een aantal keren getest maar negatief. ik vraag mij af of movicolon hier een rol in kan spelen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes Sas.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

movicolon zorgt niet voor een negatieve test. Misschien heb je te vroeg getest? Aan de hand van symptomen kun je nooit weten of je wel of niet zwanger bent, daar moet je toch echt een positieve test voor hebben.

Mirjam

3. Sassie87

Sassie87 Actief lid

Mar 29, 2011
    128
    2
    18
    Female
    NULL
    Hoi Mirjam,

Alvast bedankt voor je advies. weet jij ook misschien wanneer ik het beste kan testen? en welke test je het beste kunt gebruiken?

groetjes Sas

Share This Page