Lijf veranderd na 2 zwangerschappen dicht op elkaar?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MamaVanGilani, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn lijf is echt bagger.. alles hangt.. wil nog geen eens in de spiegel kijken.. brrr.. :D hahaha.. nee serieus, zwangerschappen veranderd echt je lichaam.. hoe zit het bij jullie dames?

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het na 1 zwangerschap al bagger. Ben nu weer zwanger en wacht met vrees en beven hoe ik eruit ga komen.

Ach ja, het zal er wel bij horen, rond ons 80e zijn we allemaal hangende vellen, alleen ben ik het iets eerder :)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    OP zich was ik wel weer "in vorm" na de eerste twee zwangerschappen, maar nu na mn derde zwangerschap, welke helaas met 20 weken is beƫindigd... is het dus echt BAGGER.
    Heb een pens van hier tot Tokyo, maar heb momenteel ook echt geen enkele fut om er iets aan te doen.... dus vooralsnog blijft het hier nog wel even zo :(

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mwah, ja mijn lichaam is wel veranderd na 2 zwangerschappen (kort op elkaar). Maar echt desatreus is het niet. Mijn bombonella's en kont zijn wat gaan hangen en ik heb een wat zachter buikje dan voorheen. Maar over het algemeen genomen ben ik nog best hartstikke tevreden.

Deel Deze Pagina