Niet dat ik me zorgen maak hoor, heb geen pijn of bloedverlies. Maar is het normaal om op deze termijn (vandaag 11+4) al harde buiken te hebben? We hebben het eten op en zitten aan de koffie en in een krap halfuurtje tijd heb ik al zeker een dozijn harde buiken (of laten we buikJES zeggen ha ha) gevoeld... Ben wel erg druk geweest vandaag misschien hangt dat ermee samen?
Ik zou even relaxed op de bank gaan zitten met de beentjes omhoog en een kopje thee. Als het over een half uurtje nog niet over is even de vl bellen.
Zou dat nodig zijn? Maak me niet echt zorgen eigenlijk, was meer een vraag uit nieuwsgierigheid... Zou ik me zorgen moeten maken? Het trekt nog niet echt weg al zakt de frequentie wel...
Volgens mij kan dat al vrij vroeg in de zwangerschap als het je zoveelste zwangerschap is. Ik zie dat je al 3 kinderen hebt Ik had het bij de tweede ook eerder dan bij de eerste maar zo vroeg toch niet geloof ik.
Absoluut geen pijn, daarom maak ik me ook geen zorgen. Het is inderdaad m'n vierde kindje, al is m'n voorlopig jongste al bijna 13.