ik wil morgen weer een navelpiercing laten zetten ( die heb ik eruit gehaald bij me 1ste zwangerschap) maar ik wil ook graag de naam van mijn zoontje bij die van me dochter laten tattoeren. nu wilde ik dat morgen op 1 dag doen, maar ik zit nu te bedenken is dat niet misschien te veel? moet me lichaam dan niet teveel werken om het alle 2 tegelijk te laten genezen?? iemand?
Een echt goede tattoo winkel zet zonder afspraak geen tattoo. Maar ik denk dat het best kan hoor om ze beiden op 1 dag te zetten
dank je voor je reactie, maar het is een bekende van mij wie de tattoo zet. en wie de rest dus ook gezet heeft dus dat komt wel goed!
Ik kan me ook niet voorstellen dat het kwaad kan. Als iemand dan een tattoo over zijn complete rug laat zetten, dan doen ze veel meer in 1 dag, dus dat zou dan nog heftiger voor het lichaam moeten zijn. Maar een tattoo is maar een heel oppervlakkige wond, en een piercing is wat dieper maar daarom heel klein.
Euh, huh? Ik ga altijd naar tattoo Mick in Dordrecht (echt wel een hele goeie) en die werkt(e) altijd zonder afspraak. Wie het eerst komt......... was het daar altijd. De laatste die ik heb laten zetten daar was van de voetjes van Thijs*. We waren er rond 9 uur 's morgens en ik was pas om 17.00 uur aan de beurt. Maar goed, dan heb ik ook wat
nou ik heb toch alleen de piercing laten zetten ( en me nagels laten doen hihi) de tatoo komt over 2 weken ofzo. dank jullie wel