Je kan er helaas helemaal niks aan doen, maar het is helaas "normaal" bij het gebruik van de Clomid. Het is regelrecht rotspul. Succes meis!
Ik herken het....wat een rommel zeg!!! Ik voel me ook zo af en toe erg slecht, ben snel emotioneel en kan boos zijn. Ben gewoon absoluut niet mezelf. Het staat in de beschrijving dat je je idd. depressief kunt voelen, er valt niks aan te doen.
Zeeeeeeeeeeeer herkenbaar! Overleg anders met je gyn of je kan overstappen naar Puregon. Dit is wel om te spuiten, maar ik heb t liever dan Clomid.
Ik heb er ook last van. Niet zo zeer depressief maar meer een heel erg kort lontje. Heel vervelend maar niets aan te doen helaas of overgaan op een ander hormoon.
Baal er echt zo van. Zonder word ik nooit niet zwanger en dat wil ik jou zo graag. En met voel ik mij zo diepongelukkig Ook nog eens elke maand toch de angst of het eitje wel goed zit. Spuiten geeft dat minder bijwerking dan? Ik weet niet of ik dat wel mag eigenlijk
Oh zo herkenbaar! Ik dacht dat ik gewoon gek aan het worden was, maar ik ben zo depressief aan het worden. Ik ken mezelf bijna niet meer terug. ik was altijd super positief, vrolijk, geduldig, en niet snel boos. Nou nu ben ik het tegenovergestelde Heb het gevoel dat ik langzaam de grip op mezelf kwijt raak, ik kan mijn huilbuien niet meer stoppen, ben zo negatief! Dit is niet de echte danip ook mijn vraag of je met het spuiten minder bijwerkingen hebt?
Ehh, als je alleen Puregon (of Gonal-F) zonder Decapeptyl of Lucrin spuit, geeft het idd wat minder bijwerkingen. Alleen er zijn ook ZHen (zoals het ZH waar ik liep voor ovulatie inductie) die Decapeptyl of Lucrin standaard bij Puragon (of Gonal-F) bij ovulatie inductie geven. Het is voor mij al weer een aardige tijd terug dat ik aan de Clomid en daarna aan de Puregon+Lucrin/Decapeptyl als ovulatie inductie zat maar voor wat ik mij herinner was ik in de 'spuit-tijd' net zo'n emotioneel wrak als met de Clomid. Helaas hoort het er allemaal bij... Ik hoop dat jullie allen weten door te zetten ondanks dat het rotspul is waar je je vreselijk rot van kunt voelen. Grappig om te benoemen is dat er mensen zijn die zeggen dat zwangeren altijd zo humeurderig zijn als de pest van alle zwangerschapshormonen... Nou mijn vriend kan bevestigen als ik zeg dat ik jarenlang niet zo weinig heb gehuild als dat ik tegenwoordig doe. Ik lach weer, ben weer blij en jank niet meer zomaar. Maak geen ruzie meer... Hou vol meiden!! Ik hoop dat jullie dit straks ook tegen iemand kunnen zeggen!!
Ik word gek van de angst dat het niet gaat lukken. Volgens mij zit mijn eitje deze maand weer verkeerd. Van de 3 keer dus 2 keer geen kans We wachten maar weer af. Anders ga ik volgende maand toch even met de gyn aan tafel. Ik wil dit gevoel echt niet. nu niks aan te doen. Ik zit nu op dag 8 ofzo? Dus nog zon 10 dagen geduld voor er misschien iets springt.
Maar wat gaat er nu dan verkeerd met je ei? Heb je geen follikelmetingen gehad? @ Maartje: dat kan ik me heel goed voorstellen. Zoals ik nu ben kan het echt niet erger worden. Ik ben nu echt een hormonster! En thanx, jou verhaal geeft me altijd weer hoop! (ben zo blij voor je! )
Ik spuit ook Puregon en Decapeptyl, en ik heb nergens last van! Echt 0 bijwerkingen, dat kan ik van de Clomid niet zeggen. Het is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde, maar 9 vd 10 keer heeft Puregon geen bijwerkingen, en hoor je meerdere mensen over de Clomid. En ik ben dan ook en van de gelukkige die met de Deca erbij ook geen bijwerkingen heeft. Zo zie je maar hoe verschillend t kan zijn.
Hier ook erg herkenbaar..!! heb 3 rondes aan de Clomid gezeten en moet ook toegeven dat Puregon spuiten minder bijwerkingen heeft bij mij.. het zijn tenslotte zw hormonen dus de bijwerkingen horen er helemaal bij.. probeer zo positief mogelijk te blijven!! Positief zijn is ook heel belangerijk weet ik van mezelf.. Heel veel succes allemaal!! hoop op een prachtig wondertje deze ronde al voor iedereen!!