Pfff voel me echt verschrikkelijk. Ben moe, depri en zo lui als wat! Er komt ineens niks meer uit me. Ik kan alleen maar achter de pc hangen en maar staren naar dat scherm.. Ik heb dit sinds ik 3 dagen geleden weer aan de pil begonnen ben na 6 mnd (ook een mirena geprobeerd 4 mnd lang). Ik was voor ik zwanger was ook vaak depri... en nu ik na ruim anderhalf jaar gstopt te zijn geweest met de pil begonnen ben, voel ik me in 1 klap weer zwaar depri.. Iemand een idee of dit door de pil komt?? Ik slik trouwens yasmin.
Hormonen kunnen dit effect hebben. Het kan de verandering zijn waar je op reageert, dit zou dus na een relatief korte periode moeten veranderen. Maar het kan ook zijn dat je erg gevoelig bent voor hormonen en dan kun je er inderdaad 'permanent' down van worden. Dit is voor mij de reden geweest om niet meer aan de pil te gaan.
ik slik ook de yasmin en heb dit effect ook maar het word wel minder na een tijdje gelukkig, ik slik wel anti depresiva al voor mijn bestaande ziekte (ME/CVS) dus dat scheelt ook wel wat, het kan nog wel wat afnemen hoor dit gevoel zou even een maandje of 2 aankijken..
Ik word ook depressief van de pil, als ik hem niet slik voel ik mijn 100x beter! Dus het kan heel goed aan je pil liggen ja!
heel herkenbaar, ook ik heb dit altijd gehad en ben daarom ook blij dat ik de pil nu niet meer slik..sterkte!
Ik slik nu de pil omdat ik in september start met ICSI. Dit is mijn derde slikdag en voel me ook helemaal niet fijn. Erg moe en een beetje down. Blijkbaar merk je al meteen de hoeveelheid hormonen in je lichaam. Het is ook echt troep!
Meiden die Yasmin slikken moeten dit eens lezen... Yasmin Ik woon in de US en sinds een paar weken zijn er waarschuwingen op tv hier...
klinkt idd gezellig zeg... kijk nu hebben alle medicijnen bijwerkingen (helaas) maar als ze het zo eruitpakken voel ik me toch geneigd om weer naar mijn diane35 terug te gaan.. thanks voor het stukje!
Ik gebruik ook geen pil meer.. heb nu op dit moment ook geen relatie maar voor mij never nooit meer de pil. Ik word er zwaar depressief van. Heb zelfs vorig jaar overwogen mezelf te laten steriliseren alleen werkte de gyn niet mee. Daardoor is er nog een derde kindje bij mij bij gekomen uit een tweede relatie. Ik wil na dit gebeuren er toch voor kiezen er definitief wat aan te laten doen. Vind 3 kinderen wel genoeg. Heb sowieso al één zorgenkind dus dat is al heel zwaar.
Ik ben net 3 weken bezig met Yasmin. De eerste 2 weken voelde ik me ook zo. Ook vreselijk misselijk. Maar sinds een week nemen de symptomen weer af. Voor mijn zwangerschap had ik de Microgynon (als je het zo schrijft), maar daar werd ik helemaal ziek van. Word nu wel een beetje bang nu ik net die link van die site heb gezien.. Misschien tog maar weer overstappen naar een andere pil?