Hoihoi! Ik heb geen idee of hier al een topic over was,, heb hem niet gevonden in iedergeval zo ja, sorry! Nou goed hier mijn vraag.. ik snap er NIETS meer van!! :x 23 augustus: Eerste dag van mijn laatste menstruatie, daarna ook gestopt met de Yasmin. Het is een vrij lichte pil, ik ben er ook een keer zwanger doorheen geraakt.. Mijn cyclus was altijd netjes rond de 28 dagen, maar nu lijkt het wel heel raar te lopen.. Wel grappig: Ik voel dat ik mijn eisprong krijg haha, die heb ik al jaaaaren niet gevoeld Een soort zeurend gevoel links en rechtsonder in mijn buik waar mijn eierstokken zitten, maar dit gevoel heb ik nu al zo'n 5 dagen En ik lees alleen maar dat het maar zo'n uurtje tot 1 dag kan duren. Duurd het dan zo lang voordat mn ei springt of is hij al gesprongen maar houd de pijn aan? Mijn vriend en ik hebben afgelopen zaterdag de 5e voor het laatst geklust, omdat ik volgens zo'n leuk vruchtbaarheids kalendertje mijn ei de 6e zou krijgen.. ..Ik snap er niets meer van in iedergeval Hopelijk kan iemand me helpen.. Nou alvast super bedankt! Liefs, Iris xxx
Hoi Iris, Was je cyclus vóór het gebruik van de pil zo regelmatig of bedoel je tijdens het gebruik van de pil? Iedereen die de pil goed slikt heeft namelijk een cyclus van 28 dagen en dit is dus niet je eigen cyclus, die kan er heel anders uit zien. Als je inderdaad net gestopt bent, kan het zijn dat je lichaam nog even aan de nieuwe situatie moet wennen en dat het een paar cycli duurt voor je een normaal ritme hebt. Dat je hierbij wat buikpijn hebt kan goed gebeuren, hoort bij ontpillingsverschijnselen. Van het voelen van eisprongen heb ik geen verstand... Heel veel succes met zwanger worden iig.
idd...tijdens mijn pilgebruik (12 jaar) had ik ook een nette cyclus van 28 dagen. Na de tijd...zie hieronder... En wat betreft de eisprong....ik voel hem altijd heel goed....begint altijd een paar dagen ervoor met zeurderige steekjes zo af en toe en dit wordt steeds erger...op den duur een heftige buikkramp..kan wel ff duren hoor en dan nog weer een paar dagen steekjes. Heb nu volgens mij woensdag mijn ei gehad maar heb nu (een week later) nog steeds steekjes (hoop alleen nu dat het iets anders betekent hihi)
Ik ben 10 augustus gestopt met Yasmin en zou normaal gezien (uitgaand van een cyclus van 28 dagen) zaterdag ongesteld gaan worden. Maar dat is afwachten natuurlijk, want ik heb ook 8 jaar aan de pil gezeten. Vermits wij volgend jaar voor een kleintje gaan, is dat geen probleem. Daarom ook bewust nu gestopt. Ik heb het ook te druk thuis en op m'n werk om me er op dit moment mee bezig te houden. Ik heb de eerste twee weken constant een ongi gevoel gehad en net 2 weken na mijn laatste ontrekkingsbloed zo fel buikpijn dat ik niet meer rechtop kon lopen. Daarna geen kwaaltjes meer gehad.