Op de laatste echo, op 26 weken woog de baby 800 gram (de gyn was ook wel zuinig geweest met zijn kruisjes te plaatsen op de echo). Hij zei dat dat aan de lage kant is maar is dit niet het normale gewicht?
Hoihoi, De baby hoort bij 27 weken gemiddeld pas 800 gram te wegen. Dus jouw baby is met 26 weken en 800 gram op een prima gewicht! Ik ben nu 27 weken zwanger en die van ons weegt nu 1220 gram.(gister echo gehad). toen zei ze al dat dit boven het gemiddelde is dus maak je maar niet druk hoor Ik maak me wel druk omdat ik niet wil weten hoe zwaar het wel niet is bij de bevalling!
Hoi, Wat is jullie ervaring hiermee,heb vanmorgen een schatting gehad en vroeg me af of ze er vaak naast zitten? De kleine is nu al 3200 gram met 35 weken en 1 dag...dus we krijgen denk ik wel weer een bollie....Sophie was ook 4440 gr....
kan varieren tot max een kilo. Danique was een dag voor bevalling geschat (dmv echo) op 6 pond.. Ze was bij dr geboorte 8 pond. En als ik de echo in mn album moet geloven dan was ze met 26 weken 2200gram!
Niet dat ze ongerust zijn, de dokter zei dat ze maar 3 kg max zou wegen als ik mijn 40 weken uitdoe. Meisjes zijn doorgaand ook lichter...
3 kilo is toch prima okay het is geen mega baby maar heel gezond nog hoor niets extreems in elk geval, 6 pond is dat..
een meisje van ons vorige forum had ook zoiets als jij hebt (met je baarmoedermond, harde buiken e.d.) die heeft nog langer gelopen als mij uiteindelijk dus beetje positief denken meid KOM OP! je gaat een mooi meiske op de wereld zetten al dat negatief gedenk werkt alleen maar averechts.. dikke knuffel!
Hoi Sam, Hoe kun je nu al weten dat je de 40 weken niet haalt? Inshallah haal je ze WEL, zo moet je denken..
Ja inch'Allah wel maarja ik ben al blij met wat ik nu al heb. Telkens ik eens positiever ben geweest krijg ik enkele dagen later tegenslag, dus nu blijf ik voorzichting en voorbereid op het ergste
Ik had gister de 3D echo was toen 27 weken en 2 dagen zwanger en hij was 1450 gram ! lekker dikkertje. Het groeid ongeveer 2 ons per week dus een week eerder (26 dus) zou die van ons 1200 gram gewogen hebben. Ze schatte dat het een 8 pondertje wordt.
ja, ik ben ook 26 weken en ik lees overal dat het nu iets van 700 gram zou zijn. dit staat op deze site bij week tot week Lengte van je baby: 33 centimeter Gewicht van je baby: 720 gram
Dat is wel heel erg veel! Maar ze verliezen dan nog eens 10 prcent van hun lichaamsgewicht. Morgen krijg ik nog een echo, ben benieuwd of ze veel bijgekomen is. Zouden er eigenlijk factoren zijn die hierbij een rol spelen? Zoals bv, als ik meer zou eten zou ze dan dikker worden Mss een domme vraag he
Nee gekkie, ze wordt niet dikker als jij meer gaat eten hihi, ze neemt voedingsstoffen op via het bloed wat door de placenta wordt aangevoerd en daar groeit ze van en het ene kindje is de andere niet dus maak je geen zorgen, ze kan zelf nog wel een groeispeurt krijgen. Zorg jij maar dat je gezond eet en baby's houden van rust dan groeien ze het best. Groetjes vlokje
Hoe wegen ze dat nou? Wij hadden vorige week met 29 weken een pretecho en toen vroeg ik ernaar. De echoscopiste keek op een lijstje en zei dat babies van 29 weken ca. 1100 gram wegen. Maar op internet vind ik alweer hele andere gewichten. Niet dat ik me er heel druk om maak, maar ik vroeg het me gewoon af.