Depressief?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Mama van Iefke, Jan 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Iefke

Mama van Iefke Nieuw lid

Dec 10, 2008
    2
    0
    0
    mama
    Duitsland
    Hallo allemaal,

Ik weet het echt even niet meer. Ik kan de laatste 2weken alleen nog maar huilen, ben heel erg nerveus en ontzettend moe.
    Ik slaap niet zo goed, en voel me echt waardeloos.
    Ik ben wel sinds 4,5mnd na de bevalling voor het eerst weer ongesteld geworden. Kan het daarmee te maken hebben.

Op de een of andere manier heb ik weer ontzettend veel last van gebeurtenissen van vroeger (m'n beste vriendin is toen overleden). Hier had ik in de zwangerschap ook wel last van en droomde er ook regelmatig over.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en heb veel ruzie met m'n man op het moment. Hij begrijpt me niet, en ik weet ook niet precies waarom ik me zo voel.

Help....

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik zou het toch even voorleggen aan de huisarts. Misschien heeft het te maken met hormoonschommelingen of heb je inderdaad last van een depressie. Er is natuurlijk veel veranderd in je leven en dat moet een plekje krijgen. Neemt je man ook de zorg voor het kindje op zich, zodat jij eens even lekker kunt uitrusten. Ga lekker een dagje met een vriendin naar de sauna en laat je lekker verwennen. Even wat tijd aan jezelf besteden. Dikke knuffel, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

3. twinsmam

twinsmam Lid

Aug 22, 2008
    93
    0
    0
    brabant
    Lieve mama van Yfke,

Lees anders eens mee in het topic postnatale depressie, dan zul je zien dat je niet de enige bent met deze gevoelens, dat helpt je misschien een beetje.

En naar de ha, natuurlijk, die kan je verder helpen.

Strekte

Share This Page