heeft iemand een tip voor makkelijke stoelgang,. ik ben net 6 dagen geleden bevallen. ik heb last van mijn hechting liefst fatiha
roosvice Laxo halen bij de supermarkt en hier 2 eetlepels van in nemen... dan is het goed te doen en het smaakt nog lekker ook!
Je kunt er ook gewoon water bij toevoegen en dan gewoon drinken, maar het is dus niet de gewone roosvicee. Mara als je ff goed kijkt in de supermarkt, zie je het wel: staat met grote letters op de fles! En staat dus gewoon bij de normale roosvicee in het vak.
Inderdaad, Roosvicee lactose. Was voor mij ook een geschenk uit de hemel na de bevalling. En als dat echt niet lukt kun je je HA vragen om een eenmalige clisma
Ik heb van de Gyn destijds laxeermiddel voorgeschreven gekregen.. Dat werkte ook prima. Bij mij was het uit voorzorg, omdat ik met wat hechtingen daar zat. Misschien de VK of huisarts eens vragen?
idd laxo.. sowieso veel drinken en wat ook wel wil helpen is 2 glazen warm water drinken VOOR het ontbijt en veel vezels om je darmen goed op gang te houden succes!
Ben het eens met Kimmetje heel veel drinken vezels (fruit, muesli, dat soort spul) en warm water inderdaad, sochtends Ik zag er ook enorm tegenop (hechtingen), maar als je je dieet in de gaten houdt, komt het echt goed. TIP: geeft tegendruk tegen je hechtingen met een pakketje pleepapier, dan valt het reuze mee!
Drink nog elke dag Roosvicee Laxo, eet lijnzaad in de yoghurt, verder veel fruit, ontbijtkoek, roggebrood, gedroogde pruimen en bruinbrood. Kan sinds een week weer normaal naar het toilet zonder bloedverlies (had aambeien en kloven)..pff dacht echt dat ik er nooit vanaf zou komen. Veel succes, hopelijk gaat het bij jou sneller.
@krisstel, Ik had geen idee dat het zo lang kon duren! Bij mij gata het nu al beter, maar dat toont maar weer dat ik geduldig moet zijn. gr sanna
bij mij hielp noten. Chasewnoten hielpen heel erg goed, ook nog eens goed voor de borstvoeding zij de kraamhulp.
Ik heb op de nuchtere maag 2-3 gedroogde pruimen gegeten. Je moet er van houden, maar er zijn ergere dingen. En kiwi op de nuchtere maag. Die gedroogde pruimen gingen ook fijngesneden door de yoghurt. Ik had aambeien én hechtingen, dus je kunt begrijpen dat ik echt bang was om naar de wc te moeten voor de grote boodschap! Sterkte!