Haai haai ik ben bijna een jaar geleden bevallen van mijn zoontje, en ben nu weer 20 weken zwanger van nummer 2... maar ik heb ineens sinds een paar weken dat als ik na het plassen afveeg (jeetje lekker gênant om te vertellen maar goed) en dan ga staan, er nog 1 of 2 druppeltjes uitkomen..... had het eerst niet door en dacht dat ik ineens veel last had van afscheiding, maar het druppelt dus nog ietsie na ineens. ik vind het echt zooooo erg, als ik nu afveeg en ga staan, en nog een keer er tegen aan druk met een papiertje, dan is het weg en druppelt het ook niet meer... tis beetje lastig uit te leggen, maar hoop dat jullie me snappen, en hoop dat mensen hier ervaring mee hebben, en dat het weer over gaat........ help help help :x:x
Schijnt er bij te horen, heb er ook last van. En ook als ik moet niezen dat ik dan wat verlies, eerst paar drupjes alleen, nu soms ook iets meer. Weet dat ik last heb van mijn bekken, dus daar komt dit ook door.
oh gossie ja ik heb ook bekkeninstabiliteit, net als bij mn eerste zwangerschap... misschien komt het daar wel door jakkie
Echt proberen heel goed uit te plassen. Desnoods blijf je lang zitten. Niet steeds de hele handel aanspannen, maar even ontspannen en dan de laatste druppeltjes uitplassen, niet uitpersen. Ik heb bi en had het ook, maar dankzij de bekkenbodemspier-oefeningen gaat het nu heel goed!