Iemand verstand van ICloud, Appletv?

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik kom er niet uit om foto's te bekijken via de Appletv, kan dit alleen als je een creditcard nummer hebt ingevoerd?
    Ik kom niet verder bij creditcard invoeren, maar die heb ik niet!
    Misschien kan iemand me helpen?

2. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Huh? Ik heb ook Apple tv, maar snap even niet wat je bedoelt met creditcard invoeren, ik heb nog nooit iets gehad waarbij ze om een creditcard vroegen?

3. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Als ik op de ipad m'n foto's wil delen op iCloud, dan moet ik op de ipad ergens m'n creditcard invoeren. Zodat ik dan op Appletv m'n foto's kan zien wat ik deel met iCloud, of kan ik veel simpeler m'n foto's zien via Appletv?

4. Jaime

Jaime Niet meer actief

Ik open dan gewoon een foto en tap op het Apple air symbool. En dan op Apple tv zetten.

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Ja precies wat Jaime zegt! Je hebt wel een Apple account neem ik aan? Waarmee je inlog bij iTunes enzo? Als je die gewoon laat synchen met je Cloud, hoef je alleen op je Appletv de foto's aan te zetten en verder niets aan je Cloud te doen. Maar dan moet je natuurlijk wel al een account hebben (en ook voor het aanmaken heb je niet perse een creditcard nodig).

6. Mloeskie

Mloeskie Lid

24 sep 2012
    40
    0
    0
    Hengelo
    Hier hetzelfde, net wat Jaime en Toeteke zegt...
    Zou ook vreemd zijn toch, niet iedereen heeft een creditcard.

7. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Voor AppleTV en iCloud heb je geen creditcard nodig, puur even je account syncen met de AppleTV. Volgens mij heeft dat iets te maken met de functie 'thuisdeling' bij de instellingen van AppleTV

8. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Nou het is me eindelijk gelukt om de video's die op m'n ipad stonden in iCloud te zetten, alleen icloud geeft nu aan dat ik 800 foto's in iCloud heb staan, maar ik zou niet weten welke en hoe ik dat gedaan heb ooit? Hoe kan ik zien welke foto's erin staan? Ik gebruik een ipad en heb iCloud op m'n laptop geïnstalleerd, op Apple tv geeft die niet die 800 foto's te zien?
    Ik wil nu video's toevoegen aan iCloud of aan de ipad via iTunes maar kom we niet uit, als ik de map met films open dan geeft die geen ene filmpje weer?
    Hoop dat iemand me kan helpen

9. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
  10. Jaime

Jaime Niet meer actief

Mij lukt het ook niet om filmpjes in de iCloud te zetten. Alleen de foto's gaan over de Fotostream tussen iPhone en iPad.

Deel Deze Pagina