Mijn bevallingsverhaal

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Malika1989, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Hoi!

Eindelijk tijd gehad om mijn bevallingsverhaal te typen op mijn blog.
    Zijn er nog meer mama's met een bevallingsverhaal?

Lijkt het je leuk om mijn bevallingsverhaal te lezen? Ga dan naar de onderstaande link.

Mijn bevallingsverhaal | Almedina

2. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Erg mooi!
    Het is bizar hoe ik bij elke bevallingsverhaal dat ik lees of op tv zie de neiging krijg om te janken, wat voor me bevalling me echt helemaal niks deed..

Ik heb het niet zo leuk meegemaakt als jij, was de eerste dag niet zo happy door de ervaring (wel me mannetje natuurlijk) maar achteraf ben ik blij dat ik het heb mogen meemaken.

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Mijn tweede bevallingsverhaal is ook niet zo om over naar huis te schrijven en mijn tweede was erger dan mijn eerste (tweede bevalling is ingeleid dus heel anders).... had het er vorige week nog over met mijn man, kreeg en verschrikkelijke buikkramp toen ik aan de bevalling terugdacht, dus opschrijven is ook nog geen optie ... Vond mijn eerste bevalling trouwens wel erg mooi en relaxed en de pijn kan ik me niet zo goed herinneren ... het mooie van deze bevalling vond ik wel dat ik mijn dochtertje zelf heb gepakt toen ook net haar schoudertjes er waren, heel erg bijzonder en prachtig dat het mocht en kon.

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Zie trouwens dat jij ook ingeleid bent en je verhaal lijkt wel een beetje op de mijne alleen mijn bevalling duurde niet zo lang en ik heb geen keizersnede gekregen. mijn dochtertje is na een bevaling van 5,55 uur geboren.

Ik had al 2cm ontsluiting dus ik kreeg gelijk een infuus en mijn vliezen werden door geprikt. En had met 6cm persweeen die ik 3 uur heb moeten onderdrukken echt zo tegen natuurlijk, nadat ze de ok klaarmaakte voor een ruggeprik omdat mijn pijnpompje niet hielp en ze al met de gyneacoloog hadden overlegd hem iets over de norm heen te zetten,, moest ik zo nodig persen dat ze het laatste randje ontsluiting weg konden masseren en ze had pas 20 minuten voor die tijd nog gekeken en toen had ik nog steeds maar 6cm en ik dus geen ruggenprik kreeg en na 10 minuten persen was mijn dochtertje er.

Deel Deze Pagina