Hoi dames, Vandaag 30.4 weken zwanger. Daarstraks zag ik in men slip plots een flubberig dik stukje slijm.. of toch een soort van slijm nog nooit gehad.. kan dit een deel van de slijmprop zijn ? lijkt me zo vroeg.. heb wel al de hele dag een zeurderige kramp zeg maar.. maar niets echt ernstig. Ik heb een foto bijgevoegd. Niet smakelijk, maar watdenken jullie?
Neehoor, dit is gewoon dikke afscheiding. De slijmprop ziet er heel anders uit Maar zelfs al zou je ‘m nu (deels) verliezen: geen probleem, wordt gewoon weer aangemaakt
Ziet en inderdaad eerder uit als afscheiding. Bij mijn dochter zag de slijmprop er ook heel anders uit. En inderdaad wat sado zegt, geeft niet, wordt weer aangemaakt. Sommige mensen verliezen hem wel 4 x ofzo
Ja dat is een stukje slijmprop. Ik verloor van hem week 32 tot aan week 36 in delen. Mijn verloskundige gaf aan dat dat een stukje is
Hier idd ook Zulke stukjes gehad, van de slijmprop. Maarre... geloof me, dit is 1/20 deel ofzo Kan geen kwaad verder
Zo, dan ben ik benieuwd Hebben jullie de andere stukjes ook opgemerkt telkens? Hier merk ik nu niets meer maarja je kijkt ook geen ganse dag in je slip natuurlijk ...