Hallo allemaal, Graag wil ik jullie om advies vragen. Over een tijdje wil ik zwangerschapsfoto's laten maken, maar ik weet niet zo goed waar. Wie weet er een fotograaf in zuid Holland? En zijn jullie daar ook geweest en wat was jullie ervaring? Liefst een die ook een beetje te betalen is. Ik heb op internet gekeken en de prijzen lopen nogal uiteen. Alvast bedankt!
K ben naar Carola Spijkers - Fotograaf Tilburg - Fotostudio - Trouwreportages gegaan! Echt super blij mrt t resultaat!! Zie hier t resultaat.. Xx
Mooi! Je lijkt op het meisje van Twarres Verder heb ik geen tips haha, wel super leuk om foto's te laten maken. Ik heb net hier een bon besteld voor "gewone foto's", misschien is dat wat? Zal zo ff de link plakken. Maar heb er dus geen ervaring mee, maar vond t leuke foto's op de site, weet ook niet hoe ver je ervoor wilt rijden enzo. Shoots and More | feel good fotoshoots - Fotograaf Arnhem - fotograaf Den Bosch - Fotograaf Haarlem - Fotoshoot - Fotografie - Fotostudio - Portretten - Portretfotografie
Pure Newborn photography Zij maakt hele mooie foto's. Prijs weet ik helaas niet dat zou je even na moeten vragen.
Ik bij kinderfotogravie ikke in zevenbergen. Koste 90 euro en dan krijg je 10 foto"s. Dit is een foto die daar gemaakt.
Eerder babyfotografie, maar echt Super mooi! Fine Art Photography, Newborn fotografie en Baby fotografie