Uitslag in het gezicht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bilou, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik vanochtend wakker werd en in de spiegel keek schrok ik me een hoedje zeg. Mijn gezicht zat helemaal onder de rode uitslag. (Allemaal rode stipjes lijkt het wel) Ik weet echt niet hoe dat zou kunnen komen. Misschien door de zwangerschap of toch iets verkeerds gegeten. Als ik het morgen nog heb ga ik toch even bij de dokter langs.

Zijn er hier ook dames die opeens last kregen van uitslag in het gezicht tijdens de zwangerschap?

Het zit zeg maar als een soort baardvorm in mijn gezicht. Dus aan beide kanten van mijn wangen en langs mijn kin onder. :/

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Jeukt het ook of doet het pijn? Doet mij namelijk denken aan krentenbaard...sterkte!

3. Miek22

Miek22 Actief lid

Sep 29, 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @ Bilou

Ik zou me er niet direct zorgen over maken hoor, ik heb het ook sinds een paar weken en was er ook van de één op de andere dag. Was eerst alleen in m'n gezicht maar heb het nu ook in m'n nek en het zijn inderdaad kleine rode plekjes, lijken nog het meest op gesprongen adertjes. VK en HA zeiden dat het er bij hoort, dus dat nemen we dan ook maar weer voor lief ;)

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad. Wakker worden en opeens rode ronde vlekjes op dewangen.
    2 x gehad en het hield maar een dag of 2 aan en toen was het opeens weg. Nu al weken nergens last meer van gehad.

Zal Er wel Bij horen. Hoop dat het snel weggaat bij je!

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Misschien is het van de kou.
    Dat je huid zeg maar wat ruw geworden is?

6. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het jeukt niet en doet ook geen pijn. Het zit ook niet op mijn huid, maar eronder. Zo lijkt het tenminste. Vandaag is het wel iets minder.

Share This Page