Ik hoor in mijn buik steeds knakjes... Alsof er een gespannen elastiekje aangetrokken wordt er weer losgelaten...zo'n soort geluid. Wat is dat? Komt het meer meiden bekent voor? Liefs Minya
Ik had hetzelfde en ik heb hier en op andere fora ook rondgevraagd. Het is me nooit duidelijk geworden wat het nou was..
hey wat toevallig ik hoor het ook.. en dan dus alleen als de beeb schopt of beweegt.. ik dacht ook zijn dit nu mijn ribben? maar ik voel niks als ik het hoor tegen mijn ribben ofzo.. zou natuurlijk ook van de baby kunnen zijn maar zo hard? ik kan het van mijn eerste ook niet herinneren...
Ik heb dit bij mijn dochter gehad en deze zwangerschap weer.Het geluid is alleen als de kleine beweegt en het klinkt of het niet een lichaamsdeel van mij is dat zo knakt. Wat het precies is geen idee maar heb er van de verloskundige en gyn nooit antwoord op gehad. Zelf denk ik dat het echt de baby is.
Ik heb het ook gehad, ik dacht soms echt dat mijn vruchtwater gebroken was want je hoorde echt ''pats'' of ''knap''.. Ik heb het ook aan mijn gyn gevraagt en ook hij wist er geen antwoord op.
Het komt dus meerderen bekend voor... Apart geluid hé? Ik voel het dan ook, op verschillende plekken in mijn buik. Ik lag gisteren in bed, en durfde me haast niet meer te bewegen omdat ik bang was dat mijn vliezen zouden breken ofzo hahahahaha