Zwangerschap en tattoo in lies?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Timiris, Jul 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Sorry dames,ik weet niet waar het anders neer te zetten :)

Ik heb al een poos een tattoo(tje) in mijn lies,
    en nu dacht ik er opeens aan dat ik straks natuurlijk een eindje groei zeg maar :D
    Ben benieuwd of dat ding er nog levent uit komt na de zwangerschap hahaha...(helemaal uitgerekt?)
    Wie heeft er ervaring mee?Krimpt je huid gewoon weer in zeg maar?

Het is maar een kleine die ik heb,van 3 bij 5 cm.
    Hij zit nog onder mijn onderbroeklijn zeg maar,bijna op de venusheuvel.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mijn rekt het daar niet zo heel erg uit. Gelukkig zit hij niet vol op je buik, hihi. Ik denk dat het wel mee zal vallen.

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Volgens mij rekt het daar wel uit, de huid zit natuurlijk wel vast aan de buik en daar kan flink wat rek op gaan zitten. Ik hoop voor je dat je tattoo er redelijk uitkomt... ;)

4. sim

sim Niet meer actief

ik heb ook ééntje in mijn lies, en het valt allemaal best wel mee, in elk geval is ie nu weer net zo normaal als voor de zwangerschap, nu mag ie weer opnieuw de test doorstaan hihi

5. wendy80

wendy80 Bekend lid

Jun 21, 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik heb op mijn 16e 2 dolfijntjes laten tatoeren om mijn navel.
    Tijdens de zwangerschap waren het meer walvissen.
    Ze zijn erg uitgerekt en heb er ook striemen door heen gekregen.
    De tatoe is lang niet meer zo mooi als ie was en mijn zwangerschap is al 5 jaar geleden.
    Jammer,maar helaas :(

Liefs Wendy

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Een vriendin van me heeft er ook een in dr lies. Na twee zwangerschappen zijn de dolfijntjes volgens mij nog steeds geen walvissen, al is ze zelf best stevig.

7. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik heb zelf nu best een ontzettend grote mega-buik, maar ik kan nog wel gewoon mijn onderbroeken/ slips van voor de zwangerschap aan, omdat het daar niet echt erg uitrekt. Het is meer je buik die boven de rand van je onderbroek uitkomt die groeit.

Ik kan me voorstellen dat tatoos die rond je navel staan behoorlijk kunnen uitrekken. Maar jij zegt dat hij meer in je lies, bij je venusheuvel, zit. Als het goed is, valt het reuze mee hoe je huid daar uitrekt. Bij mij in ieder geval wel. Echt waar!

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    ik heb er een midden op me buik..klein bloemetje is nu een reuze bloem!! ben benieuwd straks!! maar in elk geval heb ik voor de zekerheid al een nieuw ontwerp bedacht voor erover heen;)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik ik daar dus ook een tattoo.... hij is nog steeds even groot bij mij alleen verschoven.. maar als het goed is na de bevalling schuift ie weer terug... maar het is nog steeds dezelfde grote en alles.. no worries

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb een op mijn buik naast mijn navel en die is bijna niet uitgerekt :)
    Nu heb ik natuurlijk niet zo'n grote buik, daar zal het ook vanaf hangen!

11. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Herkenbaar zeg!
    Ik moet nog maar afwachten of ik nu zwanger ben....... ;)
    Maar ben voor later ook wel erg benieuwd hoe m'n tattoo er tijdens en na de zwangerschap er uit gaat zien. Hij zit rechts onderaan mijn lies, vlakbij mijn heup. (een klein rood hartje.)
    Gr.

12. Niet meer actief

nou.. ik kan me voorstellen dat je huid daar uitrekt.. IK heb daar van As striae overgehouden (op mijn venusheuvel), dat is natuurlijk niet zo mooi als dat dwars door je tattoo gaat.. Het is afwachten, wie weet valt het mee!

13. Niet meer actief

Ik had een kleine zwarte panter op mijn linkerheup, die was op het einde van mijn zwangerschap een olifant. Ik was nl. 30 kilo bijgekomen en dat zat dus allemaal rondom mijn buik, kont, bovenbenen en dus ook heupen.
    Ik heb hem laten coveren verleden jaar, nu heb ik daar een hele grote van mijn zij tot aan mijn lies. Ik hoop dat als het lukt weer zwanger te raken deze wel mooi blijft, omdat hij al groot is, volgens mn tattoeerder zou het met deze mee vallen.
    Wat ik me wel heb voorgenomen is om niet aan de (vr)eetbuien toe te geven mocht ik zwanger raken.

Dus ik denk dat het ook aan de soort tattoo ligt en aan het aantal bijgekomen kilo's.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Inderdaad sandra, ik denk ook dat het er aan ligt hoeveel je bijkomt... Ik ben maar 10 kilo bijgekomen en mijn heb maar een klein buikje... Was trouwens wel bang dat mijn tattoo afzichtelijk lelijk zou worden haha.. Maar ja, maar eens kijken als mijn buik weer plat is :)

15. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Die van mij is al behoorlijk gerekt en ook veel meer naar links verplaatst ;) Stond ook meer op buik dan lies, maar goed. Goed smeren en 'plukken' aan je huid. En het wordt na je zwangerschap heus wel weer wat kleiner ;) (En als ie niet zo strak meer is laat je het een beetje bijwerken).

16. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    heej, ik heb er daar ook 1, tot nu toe is hij nog niet uitgerekt, en mn baby is al wat ingedaald, ik d9 ook al, dat ding zal wel enorm worden, maar tot nu toe nog niet!!!

17. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Die van mij is al behoorlijk in centimeters gerekt! Maar die is ook een heel klein beetje veel groter dan die van jou, klaasje9 ;)

18. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Per persoon verschillend zo te zien.. :)
    Ik heb hem dan extra iets dichter op mijn lies laten zetten voor als ik ooit zwanger zou worden.
    We zullen het afwachten dan maar...
    En hoe zit het met navelpiercings dan? (heb ik niet,maar ik vraag het me af ;) )
    dan maar niet te spreken over intiem piercings 'daar beneden' auwieeee!!! :)

19. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ja, wat ik me ook weleens afgevraagd heb, is met een keizersnede dan moet je tog al je sieraden af doen, waarvoor is dit eigenlijk? want ik hem een tongpiercing, ben beniewd of die ook uit moet, want die groeit zo dicht!!

20. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    De mijne zijn ook wat groter geworden, maar niet heel erg... Ze zitten er al een jaar of 11, dus ze moesten toch opgelapt worden. Na de bevalling probeer ik eerst op gewicht te komen (ben al 30 kilo aangekomen :confused: !) en dan laat ik ze opnieuw omlijnen en inkleuren, want ze zijn een beetje misvormd inmiddels :)

Share This Page