Hi dames, Vannacht kreeg ik wat kramp. Leken hele lichte weeen. Nog steeds af en toe, al zakt het wat weg. Ben wel mijn slijmprop verloren. Geen idee hoe de dag verder verloopt, maar wat doe ik nu met eten? Volop of juist niet? Wat wel/niet?
Zou gewoon eten. Je lichaam heeft wel wat energie nodig tijdens de bevalling. Ik heb toen heerlijk nog chinees gehad, maar dat kwam er tijdens de weeën wel weer uit. Is dat je angst?
Gewoon gaan eten.. je weet niet hoelang het duurt! Voor het zelfde geld ben je nog dagen aan het rommelen. Je hebt alle energie nog nodig! Succes!
Bij mij duurde het na het breken van de vliezen nog 30 uur voordat onze zoon geboren werd. Gerekend vanaf de eerste weeën ongeveer 19 uur. Zo lang niet eten, lijkt me niet handig. Maar ik zou het wel houden op wat lichtere dingen. Ik las iets over Chinees, daar zou ik toch voor bedanken hoor, haha.
Ja joh gewoon lekker eten. Wie weet duurt het nog wel een paar dagen voor het echt doorzet, zolang kun je toch niet zonder eten (of ja, met weinig dan). Ik ben vanmorgen gestript dus wie weet wat er vanavond/vannacht gaat gebeuren, dus ik eet vanavond wel licht (sla met komkommer en tomaat en een paar gebakken aardappeltjes) maar ik hou er verder weinig rekening mee hoor.
Ja, hoor gewoon eten. Tenzij het je afgeraden wordt maar je bent nog niet volop aan het bevallen. Ik kreeg enorme trek toen ik persweeën had. Mocht toen alleen dextro van ze.
Zolang je nog zin hebt in eten moet je dit zeker doen. Toen bij mij de echte weeen begonnen had ik totaal geen trek meer.
Gewoon lekker eten hoor zolang je nog geen echte weeën hebt. Bij echte weeën eet ik niet meer, dus is het wel fijn om van tevoren gewoon te eten. Bij Eva heb ik van 11:00 tot 19:30 niets gegeten, bij Lisa ontbeten om 11:30 met beschuit met muisjes
haha, dat doet me denken aan mijn eerste bevalling... toen ik in de gaten kreeg dat de weeën echt begonnen waren, heeft mijn man nog pannenkoeken voor me gebakken... tja, wie weet wat voor een 'strijd' er nog gaat volgen Ik heb van de verloskundige toch wel een beetje op mijn kop gekregen dat ik dat nog naar binnen gewerkt had zo vlak voor de bevalling (9uur later) Ik zou zeker wat eten zodra je merkt dat het echt begonnen is, maar dan wel liever vaker iets kleins aangezien je nooit weet hoe hoe lang het nog kan duren of hoe snel het kan gaan
Ik heb tijdens het inleiden nog een warm prakkie gegeten in het ziekenhuis. Toen ik moest overgeven (voelde heerlijk trouwens haha), zeiden ze dat ik ws 7 cm ontsluiting had en dat bleek ook zo te zijn