Nee hier ook geen tijgerprint, verlepte billen of benen... alsof dat standaard is na een bevalling nee een dag na de bevalling was ik 60 kilo.. ietjes lichter zelfs dan voor mijn zwangerschap...ik heb geen streepje op mijn buik.. het enige wat ik heb is dat mijn borsten minder vol en strak zijn en daar wel wat strepen op zitten.. het is jammer maar geen ramp... daar kan ik helaas niks aan doen en dat kun je gelukkig wel met de kilo's extra... ik vind zelf ook dat als je er alles aan doet het je ook wel gaat lukken (op wat uitzonderingen na) je weet dat als je aan een zwangerschap begint.. je er anders uit kan gaan zien na die tijd maar ik snap je dip heel goed.. ik heb ook wel vaak dat ik baal van dingen maar ja niemand is perfect!
Kan ik me helemaal bij aansluiten......ik eet en eet...en snoep ook nog eens expres extra...en nog komt er geen kilootje aan.....helaas..
Nou, ik voel me echt net een olifant! Had voor de zwangerschap cup C en nu heb ik cup E! Ik kan niet wachten tot ik eindelijk aan mijn dieet ga beginnen (a.s. vrijdag gaat alle familie weg). En ik hoop dat die borsten dan ook weer verdwijnen! En zo niet, ga ik volgend jaar lekker onder het mes!
ik meet ook mn buik heup en benen op elke 10 dagen kijken of het al minder wordt en dat doet het ook iedere keer. een paar cm er vanaf.. dus dat geeft ook wel ene fijn gevoel .. maar soms dan neemt het toch even mn gevoel in zn macht en voel me dan niet happy in mn vel... maar dat is na een dag ook wel weer over... bedankt voor alle reacties
Ik denk dat veel jonge moeders wel eens depri zijn. Het is tenslotte niet niks. Je leven staat volledig op zijn kop en langzaam aan wordt het steeds leuker. Waarom? Je geeft het tijd. Alles gaat beter als je jezelf de tijd gunt. Voor het ontzwangeren staat een termijn van 9 maanden. Nou, ik kan je zeggen dat dat bij mij toch wel gaat kloppen. Ik begin me nu weer een beetje mezelf te worden. Ben zelfverzekerder en baal niet meer van het gewicht wat (nog) is gebleven. Sterkte en probeer niet zo hard voor jezelf te zijn.
dushi bedankt voor je reactie.. ik voel me al wel wat beter het merendeel van de dag.. ik kreeg gewoon even een domper toen ik nieuwe broeken wilde halen en ik zag mezelf in de spiegel hier in huis hebben we namelijk geen lange spiegel dus kan mezel fniet van top tot teen zien misschien maar goed ook.. ik ben wel vreselijk chaggi geweest maar heb met mn man gepraat en uitgelegd wat me dwars zat.. nou hij heeft mn ego echt opgekrikt toch wel fijn... ik kannu alleen maar vooruit gaan denk ik maar en heb natuurlijk 2 schatten van kinderen