derde autostoel wel of geen 5 punts gordel?en welke

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amfy, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben me alvast aant oriënteren op de volgende stoel voor zoonlief hij word langer en langer en binnen kort komen zijn oren vast boven de priori stoel uit. dus tijd voor een andere stoel.

maar verder een groep 3 of een groep 5?
    5 of 3 punts gordel? ( ik nijg naar 5 punt want de 3 punts kan hij open maken)
    een goedkopere of een duurdere stoel (in de groep 4 stoelen zit er weinig van schil had ik al gezien maar de prijzen daarin tegen zijn echt mega verschillend)

wat had jullie voorkeur en waarom??

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

sorry staat verkeerd!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onderwerp moet bij peuter en kleuter staan :)

Wij hebben de Rodi, daar gebruik je gewoon de autogordel voor. Een kind van 3 kan je prima uitleggen dat ze de gordel niet los mogen maken. Eva is er met ruim 3 jaar in gegaan, ze woog toen ruim 15 kilo, ze mogen er vanaf 15 kilo in.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha je zag het zelf ook al :)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hahaha ja erg vervelend als je in beide dingen bezig bent hahaha.

ja uit leggen dat hij er niet aan mag komen kan maar hij is echt van het uit proberen dus dat gebeurd gegarandeerd een keer. maar dan maar een keer heel boos worden.

wat ik me wel afvraag dat als z'n stoel een 5 punts heeft hoe lang ze er dan in kunnen in die gordels

6. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Aangezien Jayro groot en ook redelijk stevig/breed is, zat hij met 2,5 jaar in een stoel met gordel. Hij weet heel goed dat als we thuis zijn hij hem pas los mag maken, dit vraagt hij dan eerst.. En verder nog nooit zomaar de gordel losgemaakt... dus ik vind het ook wel praktisch, ik heb een 3deurs-auto en hij kan nu helemaal zelfstandig instappen, uitstappen en zijn gordel los en vastmaken.. Scheelt een hoop gedoe.

Maar ik denk dat je inderdaad naar je kind moet kijken wat hij zal doen, hier kostte het dus geen moeite hem dit aan te leren..

Deel Deze Pagina