Mijn dochter wordt over een paar maanden 4 jaar en wil zegt ze zelf ook een echte feest jurk aan. Ik ben helemaal niet zo thuis in de jurken, welke merken zijn mooi? Ik wil dus voor de gelegenheid een mooie vrolijke verjaardagsjurk kopen. Wie heeft leuke plaatjes?
welke maat heeft ze ? misschien staat hier wat bij? maat 104 t/m 122-128 2 | american dreamgirl met name op pagina 2... (dit zijn de aanbiedingen)
Ik heb geen meisjes dus ben er niet goed in thuis maar moet je niet even checken of ze misschien zo'n lelijke prinsessenjurk bedoeld? (peuters hebben soms een wat vreemde impressie van wat mooi is Voordat je een prachtige (dure) jurk koopt die ze niet bedoelde....
Haha, zo trekt onze dochter echt niet zomaar alles aan. Ik heb eens rondgeneust op een site waar ze Jottum verkopen, maar daar zou onze dochter niet zo veel van moeten hebben. Veel te saai en kleurloos. De site van American dreamgirl (ik kende em al), das echt iets voor onze dochter..
Wahahah ja mijn dochter is idd ook gek op van die lelijke prinsessenjurken maar daar mag ze niet mee naar buiten
en jottum is niet altijd kleurloos hoor... (1e jurkje is voor mijn dochters 3e verjaardag... maar mijn dochter is wel wat gewend die draagt bijna alleen maar prinsessenjurken )
beide jurkjes deb! vind ze echt geweldig!!!!! kan niet wachten tot mijn kleine meid dat straks aan kan vooral die zwart witte vind ik echt prachtig!
roozjuh die zwart witte is van jottum Maar die bonnie jean is ook leuk! Ik vind bonnie jean sowieso erg leuk (moet je wel ff op de amerikaanse ebay kijken, is vaak goedkoper). En kate mack voor de kleintjes uit hong kong laten halen is ook errug schattig... Nee ik vind bonnie jean wel leuk maar eerlijk gezegd voor 4 jaar weer iets minder...
roozjuh ik heb hem al verkocht maar hij wordt zeer regelmatig op marktplaats aangeboden (let op echt niet goedkoop). Hij heet jottum solene Nu staat ie erop in 110 en 140 geloof ik (beetje ambitieus he voor een kindje dat nog geboren moet worden) maar hij gaat vanaf 92 en hij staat er echt best wel vaak nog op.