Hoi, Ik heb een vraag...Nu het mooie weer er bijna weer aan komt wil ik natuurlijk met de kleine lekker buiten gaan fietsen. Wat is jullie advies/ervaring met een achterop fietsstoeltje en van welk merk hebben jullie deze? En wat is een fijne fiets volgens jullie...Ik heb al gekeken maar wist niet dat sommige fietsen zo duur waren... Alvast bedankt voor de reacties
ik heb via mp een bobike maxi+ stoeltje. En ik heb een gewone fiets, geen moederfiets oid. Je zou een gewone fiets kunnen ombouwen tot moederfiets dmv een moederstuur (60 euro) of een zadelpen (ong 15 euro) die je zadel wat naar achter zet. Succes!
Ik heb een gazelle bloom met bijpassende bobike zitjes, echt een superfiets! Maar ik raad je wel aan om een fiets stoeltje voorop te nemen. Dat vinden kindjes van deze leeftijd meestal prettiger, ze kunnen meer zien en je hebt meer interactie met je kind.
Ik heb afgelopen jaar een Sparta Amazone limited gekocht in heel mooi lichtblauw, was een pakket met Bobike stoeltjes erbij. Ik had al rondgekeken op internet en wist dus al dat ze duur zouden zijn. Had voor mezelf een bepaald budget gemaakt (vakantiegeld) en had op internet al andere modellen gezien, en toen zag ik deze bij de fietsenwinkel, en heb er opgereden en ging erg fijn. Uiteindelijk wel ergens anders gehaald omdat dat 75 euro scheelde (wel nog op fietsafstand). Wilde ook de fiets al via Internet bestellen, maar als je dan met garantie zit, is het zo lastig dus gekozen om dat niet te doen. Voor wat betreft de stoeltjes wilde ik eigenlijk andere, maar omdat ik niet zo groot ben zou dat niet op mijn maat fiets passen. (OK Baby)
Ik heb een witte moeder fiets, ideaal en fiets erg lekker .. Ik was 320 euro voor mijn fiets + kinderzitje + slot kwijt .. Geen idee welk merk fiets stoeltje we hebben we hebben ze bij de halfords gekocht, volgens mij is het maar 1 merk bij die winkel.
Ik heb net een Cortina moederfiets besteld. Bij verschillende fietsenwinkels zeiden ze dat het ongeveer dezelfde is als de gazelle bloom (qua uiterlijk) die ik heel erg mooi vond, maar ook erg duur. Alleen is een cortina ongeveer 300 euro goedkoper. Qua kwaliteit zat er volgens hun niet heel verschil in. Zitjes moet ik nog even kijken dus ik hou het toppic in de gaten
ik heb toevallig een moederfiets te koop! je moet maar eens kijken bij het te koop topic en dan moederfiets zgan! daar staat een foto. is van het merk Sparta dus zeker een goed merk. het kinderstoeltje wat erbij zit is al een oudje... dus die geef ik er zo bij... mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel (liefst via pb)
Ik heb deze: Bekijk bijlage 54538 De Montego Liberty, fietst prima en heb m via het internet besteld bij BemiBike, daar was ie 100 euro goedkoper dan in de winkel. Heb geloof ik 399 euro betaald.
Ik heb een normale fiets, een Batavus en dus geen moederfiets. Het voorzitje is van Bobike en dit gaat prima. Nu heb ik vandaag ook een fietszitje gekocht voor achter, ook een Bobike en nu zit mijn dochtertje heel erg dicht bij mijn zadel. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Want ze is nog maar 3 en volgens Bobike moeten ze hier tot 6 jaar in kunnen, nou gaat dat never nooit niet passen, want het past nu nog maar net. Heeft iemand tips toevallig? En een nieuwe fiets is niet echt een optie, want deze heb ik nog maar 2 jaar Liefs Tumtummetje
deze fiets heb ik ook, al bijna 1 jaar en hij bevalt uitstekend!!! wat een instapruimte en zo lekker stabiel! Helemaal super en echt een aanrader qua prijs kwaliteit verhouding... verder heb ik zowel voor als achterop het bobikezitje gehad ( nu alleen nog achter, kleine is 2,5) bevalt ook prima.. kan alleen helaas geen fietstassen meer achterop hebben, da's wel weer jammer.. verder alleen maar positief!
ik heb ook een moederfiets met voor en achter zitjes van bobike, vooral de stevigheid en ruimte vond ik belangrijk. ben erg stevig, ds heb die ruimte nodig en met 2 kinderen is stabiliteit ook erg fijn. @ingef er zijn fietstassen verkrijgbaar hoor die onder een kinderzitje kunnen./ die hebben bovernop speciale gaten voor de bevestiging van een stoel.