Hier 1e 40+5 2e 40wk+1 Ben nu heel benieuwd bij 3e.. Is afwachten wat placenta gaat doen (placenta preavia)
Eerste 42.1 ingeleid en uiteindelijk spoedkeizersnede Tweede 43.2 ingeleid en natuurlijk bevallen Derde 40.2 gestript en paar uur later begonnen natuurlijk bevallen (De tweede is inmiddels 13 jaar geleden, ik moest iedere dag in het ziekenhuis komen voor controle, het zag er allemaal nog zo goed uit. Dat ze me maar lieten doorlopen. Uiteindelijk gezeurd om inleiden, dat hadden ze eigenlijk 2 dagen later willen doen. Dat wilde ik zelf niet ,mijn eigen verjaardag. Dus toen met 43.2. Laatste zwangerschap 5 jaar geleden, zei de verloskundige al dat ze je tegenwoordig echt niet zó lang meer door laten lopen!)
Oeh, veel waarbij nr 3 toch weer wat eerder kwam. 1ste 39.0 2de 40.1 3de, nog even wachten, ik ben nu 36.2. En er gebeurt nog niets gelukkig
De eerste kwam met 38.5 de tweede met 38.3 en ben nu 38.5.... word de langste zwangerschap, hoop dat het snel begint al heel veel voorweeen gehad, maar die stopte iedere keer weer na een uurtje, begin het nu wel zat worden.