He meiden ik heb al de hele week telkens lichte menstruatie-krampjes gehad in de nachten. Overdag voelde ik er niets meer van, dus ik gaf er niet veel aandacht aan. Maar deze dag is dit gevoel eigenlijk al de hele dag aanwezig. Ook voel ik het dan naar mijn benen trekken. Is dit een teken dat het niet zo lang meer gaat duren?
ps; Ook verlies ik de laatste dagen meer slijmerige afscheiding. @agnes. Ohh spannend, ik hoop dat het inderdaad niet al te lang meer gaat duren. Ik ben zo nieuwsgierig naar dat wondertje in mijn buik.
Hee meid, ik heb precies hetzelfde. Al een week of 2. Ik verlies ook veel slijm en heb heel veel krampen. Sinds gister dus ook overdag. En nu ook weer. Ik heb ook al 3 cm ontsluiting. Maar toch wil ons jongetje maar niet komen Ik hoop ook zo dat het een teken is dat de bevalling begint. We zijn ongeveer evenver zwanger. Ik hoop dat we vandaag/vannacht gaan bevallen
Haha mama van Isabella ik hoop ook dat het zo snel mogelijk raak is voor ons. Ik heb nog steeds last van menstruatiekrampen, meer slijmerige afscheiding en ben sinds gisteren aan de diarree. Maar voor de rest voel ik nog niets wat echt duidt op een naderende bevalling.
Spannend meiden! Ik hoop dat jullie snel, jullie wondertjes in jullie armen mogen sluiten Succes in ieder geval voor straks.
Ik heb dat nu al 1,5 week, ook 's nachts maar nog geen teken van een naderende bevalling Gister mijn slijmprop verloren, en vannacht mezelf helemaal leeg gescheten ( eet smakelijk! ) Dus heb wel het idee dat mijn lichaam met de voorbereiding bezig is, maar dat is ook wel logisch. Je zal zien dat hij a.s. woensdag op de verjaardag van mijn man komt, of de 24ste, op mijn verjaardag...
Wat spannend allemaal he meiden. Mijn vriend is ook zo nerveus en als ik hem bel en hij is er niet neemt ie de telefoon op met: "zijn je vliezen gebroken?". En dan ondertussen beweren dat hij totaal niet zenuwachtig is. Ik heb ook veel kramp in mijn buik en moet ontzettend vaak naar de wc maar nog geen echte weeën. Pfffff wat duurt wachten lang. Denken jullie trouwens ook zo panisch bij ieder krampje "JA! Dit is het?".
ohh.. ik wilde net gaan zoeken hier op de site.. kom ik dit topic tegen Ook al een paar dagen last van ongikrampjes en veel slijmverlies.. zou het dan eindelijk gaan gebeuren?
Spannnend! Bij mij begon de bevalling in de avond nadat ik de hele dag menstruatieachtige krampen had gehad en bloed/slijmverlies, dus bij mij was het zeker een teken.
zo begon het bij mij ook een week voor de bevalling.... Daarba slijmprop paar dagen later opeens een mega grote beurt op de wc hahahaha....maar allemaal voortekenen dus!!! Succes dames!!!!!