Hey Ben iets langer dan een maand bevallen via een keisersnede maar heb nog steeds last van het litteken. Het doet enorm pijn en er komt vocht uit. Het is op bepaalde plaatsen open. Ben al 2x teruggeweest naar de gyn om ernaar te kijken. De 1ste keer kreeg ik antibiotica en moest de wonde spoelen. 2 weken nadien voelde ik steken aan het litteken. Toen ik ging kijken zag ik dat er weer vocht uitliep (precies etter) en ben de dag nadien echt ziek geworden daardoor (had koorts enz) Nu moet ik gewoon afwachten en ondertss de wonde blijven spoelen. Er is al een kweek naar het labo gebracht. Wie heeft dit ook meegemaakt en gaat het nog genezen vanzelf? Het is echt lastig en momenteel zie ik geen verbetering. Moet binnenkort weer terug naar het ziekenhuis om verder na te kijken.
Pijn doet hij eindelijk niet meer maar met de kou voel i hem nog goed zitten ik heb tot ongeveer tot de 5 maanden last gehad van de knoopjes de verdikkingen zeg maar aan de zijkant. Ik kan geen laag heup ondergoed meer dragen maar als je eroverheen gaat enzo voel ik niks meer. (bijna 9 maanden gelden)