derde bevallingeni

Discussie in 'De bevalling' gestart door ma1, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    ben wel benieuwd gaat een derde bevalling nog sneller dan de vorigen of juist niet

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

1e: 14 uur en 45 minuten persen
    2e: 4 uur en 15 minuten persen
    3e: 1 uur inclusief persen.

Ik moet zeggen, de derde bevalling was het minst prettige. Het ging veel te snel en echt daarna nog 2 dagen nodig gehad om te bevatten dat ik weer mama was geworden zeker omdat ik meteen na de bevalling weer op de been was, of er niks gebeurd was Had nergens last van. Wel een dag hele erge naweeen gehad maar daarna ging mijn leven gewoon weer door.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hierwas de 3de kindje wel snel vanaf de eerste wee was ze er in 3.5 uur

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

O jullie maken me zenuwachtig! De tweede ging al best snel...

Ik ben echt bang dat deze er opeens uitfloept, ik heb al erg veel voorwerk, en de VK zei dat dat ook betekent dat het snel kan gaan. Maar goed, die eerste wee is al een maand geleden, en nu ook al behoorlijk pijnlijke. Maar wel onregelmatig, dus ik wacht af. Als het regelmatig wordt moet ik meteen aan de bel trekken van de VK en niet te lang wachten. ze moet een half uur rijden minstens, afhankelijk van verkeer langer...

5. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Oei dus zoals ik het hier lees is het echt zo dat de 3de er eigenlijk gewoon bijna uit floept haha...
    Ik word dan gelukkig wel ingeleid (nou ja gelukkig fijn is het natuurlijk niet...) maar ik moet in het ziekenhuis bevallen en de 2de bevalling ging al zo snel dat ik nieteens in het ziekenhuis kon komen zo snel was mijn dochter. Nu heb ik medicatie dus moet ik in het ziekenhuis bevallen.
    Ik liep van mijn eerste 2 over tijd dus nu word ik voor de zekerheid al met 37.5week ingeleid zodat ze er zeker bij zijn...

Ik teken dan ook voor een vlotte bevalling (vond ik de vorige keer ook wel fijn) en dat ik dan daarna zo mobiel ben dat ik weer meteen fit ben dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    1e 12 uur
    2e 5 uur
    3e 2,5 uur

ben met alle drie ingeleid en met de derde ging ik in 10 min van 3 cm naar 10 cm had dan ook alle weeen die je maar kan bedenken rug buik beenweeen.
    maar ik teken nog een keer voor zon bevalling hoor geweldig

7. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Nou, al de hele nacht en dag weeen maar nu is het weer afgezwakt, dus niets eruit floepen vrees ik. GRRRRRR.

8. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    mijn eerste dagenlang weeen een heeeele lange bevalling
    tweede iets van 7 uur
    dus heel erg benieuwd lees dat het toch wel sneller gaat een derde

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

De eerste duurde 16 uur waarvan 2,5 uur aan het infuus
    De tweede duurde 3,5 uur, maar wel al de hele dag last van pijnlijke harde buiken
    De derde was er vanaf de eerste wee in 2,5 uur.

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

1e 12 uur
    2e 6 uur
    3e 3 uur

maar zoals hierboven ook al iemand zei was de laatste de heftigste hoor en niet zo leuk:) mede omdat het zo snel ging kwamen de weeen ook veel heftiger :$

succes ;) in ieder geval ;)

Deel Deze Pagina