Even wat vraagjes... Volgens ff ( ik temp) had ik mijn ei pas dinsdag en niet zoals ik dacht donderdag of vrijdag ( de 10 of 11de) Laat ik dat maar aan houden, want sinds dien is er geen dip in mijn temp geweest. Maar nu zit ik een beetje te rekeningen... ALs het vevrucht is, dan zou het dus pas morgen/na morgen pogingen gaan doen om te nestelen toch? Deze maand is erg vreemd, want ineens heb ik nu eigenlijk de hele week al afscheiding... het is wittig en tja... ehum slijmerig/snotterig... dit heb ik niet eerder gehad, meestal ben ik kurk droog behalve met cervix slijm, dat is echt te erg soms... Wat is dit voor afscheiding? Kent iemand het?
Hoi Nieuwbegin, ik lees dat de innesteling na zo'n 5 dagen gebeurd. En die afscheiding had ik ook toen ik zwanger was heel veel. Hele klodders vielen in de pot, ik was altijd ehh...nat zeg maar
Ik kan je helaas geen antwoord geven. Ik kan wel zeggen dat ik dit slijm altijd heb voor ik ongi moet worden, maar bij iedereen is dat anders he.
Hoi Nieuwbegin, Ik zit nu ruim een week voor nod maar heb hetzelfde wat jij beschrijft. Beetje romige witte afscheiding en niet plakkerig. Ik zou ook niet weten wat dit is. Ik heb het alleen bij het afvegen en voel soms alsof er iets vloeit van binnen.
hallo, ik heb ook ongeveer hetzelfde. Mn NOD is over een weekje maar sinds enkele dagen heb ik last van witte afscheiding. het is een beetje plakkerig maar niet echt dradentrekkend (sorry voor de details!) Ik heb al op diverse sites gekeken maar kan niet echt vinden wat dit betekend. Groetjes, Baby4me
Nee bij mij is het zondag ergens verdwenen... Maar ik ruik wel een stuk sterker... ( zegt ook niets natuurlijk)
He nieuw begin, Ik heb ook nog steeds last van afscheiding, bij mij is het soort van korrelig/ zalvig achtig. en voel ook steeds wat vloeien van binnen. Gister had ik ook de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar niks... Hoop dus ook dat het iets positiefs is, maar mijn gevoel zegt van niet... Succes allemaal! Liefs Annika
He dames heb misschien een antwoord gevonden op de afscheiding die tussen de eisprong en de menstruatie zit: Geplaatst: 14-02-2005 10:39 -------------------------------------------------------------------------------- Vreemde vraag misschien, maar sinds gister heb ik veel witte afscheiding. Eisprong was 4 februari, door Clomid "opgewekt". Wat betekend deze witte afscheiding nu ? Ik dacht dat je dat alleen rond je eisprong had ? Als de witte afscheiding niet stinkt of jeukt kan het komen door de invloed van progesteron (een hormoon). en dit hormoon hoort toch ook hoger te zijn tussen eisprong en evt menstruatie, want dit zorgt er voor dat het baarmoederslijmvlies dikker wordt zodat het eitje kan nestelen ? bij de één kondigt dit een menstruatie aan en bij de ander was het een onderdeel van zwanger zijn, klopt dit ? wachten is moeilijk he, gigantisch, nog tot eind van de week, dan weet ik meer ! Ja, dat klopt. En wachten is inderdaad erg erg lastig Hoop dat jullie hier wat aan hebben! Liefs Annika
Annika, bedankt voor de info! Ben benieuwd! ik heb ook beetje gevoel alsof ik ongi moet worden. Maar hoop dat dat niet gaat gebeuren. Mn NOD is ongeveer volgende week maandag dus nog effe wachten. Ik duim voor iedereen hier! Hoop dat t raak is! Groetjes, Baby4me
Wie we4et, ik heb het niet eerder gehad en weiger te geloven dat ik nu pas ontpilt ben.. dus we hopen nog even... Hoe voelt van binnen ook allemaal erg raar, maar dat kan dus ook komen door het drinkwater en kippen probleem ( kippen probleem zie lounge stukje kippen leed) ik denk dat wij een bacteeritje mee dragen.... Moeilijk om dat juist deze week dus te hebben want nu weet ik niet meer objectief wat hoe voelt zeg maar...