Hoi dames, even vraagje, hebben jullie elke maand ovulatie rond zelfde temperatuur? vorige maand had ik namelijk ei op dag 40. zit nu op dag 41. Zou het kunnen dat mijn ei op dag 33 is geweest? wat denken jullie? Had voor mijn gevoel veel waterige afscheiding, en zowiezo iets doorzichtig dradenslijm. Maar omdat mijn temperatuur nu zo anders is als vorige maand twijfel ik toch... Alvast bedankt voor het meekijken en meedenken
Ik vind dit lastige kaartjes. Ik kan ook niet zo zeggen dat je ei wel of niet geweest is. Mijn gevoel zegt nog niet. De kaartjes van FF zijn wat overzichtelijker vind ik. Maar ik heb tot nu toe altijd mijn eisprong gehad bij 36,6. Zie mijn kaartjes maar eens. Of het regel is weet ik niet, maar het valt in ieder geval op
Ik kan je niet echt helpen met je kaartjes helaas. Ik denk dat (gezien je ovutest) je ei inderdaad gesprongen is op dag 33, al vind ik het wel vreemd dat je temp op dag 35 weer een stuk lager is. Ik kan de graden niet goed zien, maar hoeveel hoger is de temp op dag 35/36/37? Ik zelf temp nu een maandje of 7 en mijn temp is eigenlijk steeds hetzelfde patroon blijven volgen. Voor mijn ei rond de 36.40 en na mijn ei rond de 36.75.