Hallo dames, Vandaag krijgen wij voor de derde keer een echo. De vorige twee echos waren goed!. Alleen blijf ik gewoon heel erg onzeker!. In het verleden miskramen gehad bij termijn van 6 weken en helaas 1 malig bij 12,5 week van mijn één eiige tweeling (fanishing twin). Mijn gevoel zegt al vanaf het begin dat het goed zit maar ik krijg deze onzekerheid/angst niet uit mijn hoofd. Ze zeggen na het kloppen van het hartje er nog maar 4% kans aanwezig is dat het mis kan gaan. Ik hoop dat ze volgende 3 weken voorbij gaan vliegen zodat ik wat rust krijg in mijn hoofd. Zijn er meer mensen die onzeker waren de eerste 12 weken? Groetjes
Wat herken ik je angst! Hier schijt ik ook iedere x in mn broek zo bang ik ben dit kwijt te raken na zo'n lange weg. Inmiddels al 3 echo's gehad ondanks dat blijf ik bang. Hoe was je echo?
Echo was gelukkig goed!. Het zal spannend blijven idd ppfff. Balen dat dat stukje angst aanwezig blijft.
Ik vond de eerste 12 weken een ramp iedere echo was ik gestrest. Wat misschien iets helpt de verloskundige in het ziekenhuis zei dat als je met 8 weken een goede echo had gehad met kloppend hartje de kans heel klein was dat het fout ging(de kans was dan net zo hoog als de rest van de zwangerschap).