Wat heb je aan die pijn gedaan? Heb het idee dat het rechts toch wat dikkig is en beetje zeurderig qua pijn. Juwelier zei geen sterilon oid, of draaien. Dat is achterhaald (zei hij. En ‘hij’ is de eigenaar van zo’n dorps juwelier waar al sinds jaar en dag mensen komen schieten). Maar voordat het wél gaat ontsteken wil ik kijken of ik het op kan lossen. @suus1983: jij weet dit ook misschien wel. Had jij een poosje terug niet ook wat gedonder met dat gaatje in je dochters oor? Of heb ik de verkeerde voor me nu?
Koop je dat ergens of is dat het oude sterilon? Zou je ook zelf zout op kunnen lossen in water? Kwam het goed?
Ik heb elke dag met uitgekookt water en watje schoongehouden. Ik kon de eerste nachten ook alleen maar plat op mijn rug liggen in bed.
Ik heb het online gekocht (en is geen sterilon hoor), maar je kunt het ook zelf maken met zeezout geloof ik. Is goedgekomen.
Had ik ook, maar is goedgekomen. Je kunt wel tegen het materiaal van de oorbel? Ik kan zelf bijvoorbeeld alleen tegen titanium.
Ik zou het niet doen tijdens je zwangerschap, je bent dan vatbaarder voor infecties. Ik denk ook eigenlijk dat de meeste piercers of juweliers dit niet zullen doen.
Ik zou wel zelf de oorbellen dan uitzoeken Laatste keer kreeg ik oorbellen met de letter M van mama. Lief bedoelt natuurlijk, was ook voor moederdag maar ik hou totaal niet van letteroorbellen/kettingen etc. Ik vond ze zo wanstaltig
Hahahaha!! Ik snap je he-le-maal! Ik ben nogal van de dure sieraden dus hij mag absoluut niet zelf iets kopen voor me Soms tag ik hem in een foto van een sieraad van de juwelier bijvoorbeeld. Dat werkt wel hahaha erg eigenlijk! Komt over als een verwend nest maar zo zit het natuurlijk niet
Ja er zit echt zilver in en dat kan ik, samen met staal, als enige hebben. Maar m’n trui bleef er gisteren achter haken en sindsdien dus wat pijnlijk.
In het begin van onze relatie kreeg ik wel eens vaker prachtige oorbellen van de échte juwelier. Ergens is t misgegaan na 17 jaar is t klaar met de mooie sieraden (En koop ik ze zelf dus liever )