Nog geen idee of het een meid is maar voor jongens hebben we al een lijstje....mocht het volgende week een meisje blijken te zijn hebben we echt 0 ideeën We willen graag een naam die wel bij Sven past, niet te lang en liever niet te populair maar ook weer niet super duper appart. Iemand een idee?
Merle Vieve Silke Lena Jana Eline Febe Diese Joska Yfke Jente Berber Brecht Ines Claire Iris Lou Nika Mirre Nya Jonne Jolijn Nour Nanou Anouk Carlijn Dena Lola Lenne
Top! Ik heb Tove en Ilse op mn lijstje gezet. Ik vind Anna ook heel tof maar dan heb ik wel een heel hoog "Frozen" gehalte
Sven en Dagmar Sven en Renee Sven en Nienke Sven en Ilse Sven en Esmee Sven en Danique Sven en Sacha Sven en Silke Sven en Jill Sven en Kirsten
Lune Ize Rona Jelka Nena Liva Wende Lieke Moise Lara Loren Vera Cleo Jill Jula Fleur Fiore Maite Amber Meike Nim Aria Leah Hinde Jolie Meta
Sven en Nora Sven en Lena Sven en Nell Sven en Lola Sven en Hebe Sven en Lise Sven en Nona Sven en Flo Sven en Niene Sven en Lies Sven en Ida Sven en Iris Sven en Margot Sven en Lene Sven en Line Sven en Lea Sven en Lune Sven en Suze Sven en Lila Sven en Lotta Sven en Liesl Sven en Phebe Sven en Ava Sven en Mies Sven en Mira Sven en Sare Sven en Dora Sven en Liva Sven en Joke Sven en Shana Sven en Edith Sven en Ines Sven en Esther