vanochtend kwam ik een meisje tegen die lisa heette en het viel me opeens op dat heel veel kinderen die 'dik' zijn ook lisa heten. ik was hier opeens benieuwd naar en hebben jullie meerdere namen waarvan je denkt dan moet ik echt aan een dik iemand denken ps. is misschien een beetje een raar onderwerp maar was er gewoon opeens zo benieuwd naar xx
Volgens mij is TS niet helemaal een, hoe zeg ik dat, eerlijke TS en zit zij hier alleen voor haar verveling. Want op 7 december was ze 25 weken zwanger van een tweeling, twee MEISJES. Een paar dagen later heeft een van die meisjes plots een piemeltje gekregen en is ze zwanger van een jongen en een meisje. I rest my case......!
Okeeee, vaag! Ik ken toevallig 2 hele slanke Lisa's dus nee het is niet mijn associatie. Maar las in je andere topic dat Lisa een ex bff van je is. Dus misschien wat wraakgevoelens ofzo?
Gek genoeg hebben dikke kinderen allerlei namen en zijn er Lisa's in alle soorten en maten. Je verwacht het niet, maar je naam heeft hoegenaamd GEEN invloed op je gewicht. Shocking ik weet het!