Vanmiddag belde mijn zusje dat haar zoontje is opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen omdat hij al bijna twee weken niet (goed) at. Een klein tijdje daarna belde mijn andere zusje om te vertellen dat de artsen aan leukemie denken. Vanavond belde ze om te zeggen dat Pfeiffer en Parvo uitgesloten zijn en dat hij maandag een beenmergpunctie krijgt. Ik ben zo verdrietig, bang en het komt zo dichtbij als je zelf drie kleine ukjes hebt. En ik vind het onmenselijk voor mijn zusje dat ze wachten met die punctie. Die onzekerheid moet toch killing zijn. Duimen jullie voor een goede afloop?
Jeetje wat een heftig verhaal. Ik duim voor je neefje dat het iets onschuldigs is! Sterkte met wachten
Veel sterkte, die onzekerheid is vreselijk! (helaas weet ik dat uit eigen ervaring, gelukkig liep het hier goed af)
Thanks! Wat het voor mij ook nog een klein beetje moeilijker maakt is dat ik 200 km bij haar vandaan woon en haar dus wat slechter kan ondersteunen. Bij mij thuis loopt het op dit moment ook niet helemaal lekker en ik moet daarom mijn drie kleine kids ook wat extra aandacht geven.
Wat heftig zeg! Ik heb leukemie ook van dichtbij meegemaakt helaas. Mijn broertje was 18 jaar toen er bij hem acute leukemie werd geconstateerd. Is gelukkig goed afgelopen. Ik heb zelf nog stamcel donatie voor hem gedaan. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte. Romy heeft ook een beenmergpunctie gehad omdat er een vrees was dat ze leukemie had. Gelukkig was dit het niet. knuffel
pff. mn zusje heeft ook een beenmergpunctie gehad, ze had alle symptomen van leukemie.. gelukkig was dat het niet maar heeft ze ITP. zon punctie is echt pijnlijk. kunnen ze het niet onder nacose doen ofzo? heel veel sterkte. xx
Jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik duim natuurlijk met je mee en wil jou en je familie heel veel sterkte wensen!!! Liefs
Wat verschrikkelijk!! Vooral bij zo een kleintje, ik duim zeker voor je mee meid, ik steek maandag een kaarsje aan.
Jeetje meid, wat verschikkelijk Ik duim zeker voor je kleine neefje. Heel veel sterkte voor jou en je familie! Pfff, ik word altijd zo verdrietig wannneer ik zulke dingen hoor/lees Het leven is soms zo oneerlijk