Week eerder ongesteld cyclus aan het rommelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daisyvdm, 15 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Wij proberen al een tijd zwanger te worden maar dit lukt helaas niet. Veel met ovulatietesten gedaan maar merk dat ik het meer moest loslaten dus nu mee gestopt. Nu was ik de laatste keer 4 dagen later ongesteld dan normaal ik heb een hele vaste cyclus dus dacht eindelijk! Maar paar testen gedaan en die waren helaas negatief :( Nu ben ik een paar weken op vakantie in Noorwegen en in dezelfde cyclus ben ik nu 6 dagen eerder ongesteld geworden. Echt mega buikpijn gehad en 4 dagen ongesteld geweest korter dan normaal. Me hele cyclus is in de war. Ook heb ik al die tijd al een hele gevoelige hoofdhuid en soms pijn aan me gewrichten. Hebben jullie dat ook wel eens dat alles helemaal door de war is en je ineens een heel ander soort ongesteldheid hebt?

2. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

19 sep 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik herken het van mijzelf. 10 maand regelmatig en daarna een cyclus van 55 dagen en heel licht ongesteld en korter. Nu een cyclus gehad van 17 dagen en nu al 9 dagen heel licht ongesteld (nog geen inlegkruisje per dag). Dus weet ook niet zo goed of ik dit moet meetellen. Overigens ben ik deze maand ook met tarwekiemolie begonnen. Ik weet niet of dat ook nog invloed heeft.
    Ik ken je frustraties. Als je overtijd bent wil je een positieve test in handen krijgen.
    Volgens de huisarts kan het best zijn dat je een keer een latere eisprong hebt..
    Succes de volgende x

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Helaas herken ik het! Heb een periode een variatie gehad aan roze verlies, bruin verlies, hevigheid van menstruatie... iedere keer hoopte ik op een positief teken, maar helaas! Gelukkig lijkt het nu weer 'stabiel'! Hoop dat ook jij snel een mooie test in je handen hebt!

4. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Ja echt vervelend hoop dat het weer snel een beetje goed komt. Dankjulliewel hoop voor jullie ook snel een positieve test!

Deel Deze Pagina